וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלמנה רוצה למצוא את הטבעת שנגנבה מהבעל שנרצח

לפני 4 שנים נרצח ארנון יעקבזון במהלך שוד מזוין. אחרי שהחקירה לא הובילה לפריצת דרך - פונה כעת מירב, אלמנתו, לציבור בבקשה שימסור מידע. "לא אכפת מהכסף, הטבעת רגשית"

במאי 2009 נורה למוות ארנון יעקבזון, בעלים של סניף המרת כספים בפתח תקווה. הוא נרצח לאחר שחזר מהבנק, ככל הנראה במהלך מארב מתוכנן. הרוצחים לא הסתפקו בירי הקטלני ובשוד הכסף המזומן - אלא לקחו גם את תיקו של יעקבזון, בו הייתה טבעת הנישואין שלו אותו העניקה לו רעייתו מירב.

במשך ארבע שנים המתינה האלמנה להתפתחויות בחקירת המשטרה, במטרה לאפשר לחוקרים לעשות את עבודתם. אולם כעת, אחרי שאין קצה חוט - החליטה יעקבזון לצאת ולבקש את עזרת הציבור באיתור הטבעת. "המחשבה על הטבעת חלפה בראשי הרבה פעמים", סיפרה, "יכול להיות שהייתי נאיבית מדי באמונה שהדברים ייפתרו. ציפיתי שאולי מישהו ימצא את התיק או את הטבעת ודברים יסתדרו. עכשיו זה בוער בי והחלטתי לפעול".

טבעת הנישואין אותה מחפשת מירב, מכילה בחלקה הפנימי את ראשי התיבות של שמותיהם שלה ושל בעלה המנוח - עם לב ביניהם. עבור יעקבזון, הטבעת היא אולי לא בעלת ערך כספי רב, אולם היא בעלת ערך סנטימנטלי עצום - שכן היא מזכרת מארנון שנרצח. "ברור לי שהוא לא יחזור. הכסף שנשדד לא יחזור גם - אך לטבעת עצמה ערך רגשי רב ואולי בעזרתה אוכל להשלים את המעגל", אמרה.

חרף האסון שפקד אותה, מנסה יעקבזון להמשיך בחיי השגרה עם שתי בנותיה. עם זאת, היא מודה כי אי פענוח התיק לא נותן לה מנוח מקווה שפנייתה לתקשורת תוביל לפריצת דרך. "במשטרה אומרים לי כבר ארבע שנים 'זה עדיין בטיפול' וזה מאוד מתסכל כי אני רוצה לדעת שעושים את המקסימום", אמרה האלמנה. "היום החלטתי להציף את הארוע בתקווה שאולי מישהו ייזכר במשהו ששמע או ראה". לדבריה, כל פרט מידע יכול לסייע באיתור הטבעת או האחראים לרצח. "אולי גם הזמן שחלף יעשה את שלו ויעורר מישהו שאז לא רצה לדבר ועכשיו אולי ירגיש אחרת. אני מקווה שזה יוביל לכל קצה חוט".

לפניות: meiravring@gmail.com

לקריאה נוספת:
שוד בבית הסוהר: פרצו לכלא ונמלטו עם המזומנים

(עדכון ראשון: 23:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully