וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר דומרני הוארך: "המשטרה איבדה את הצפון"

4.7.2013 / 14:58

לאחר שבית המשפט הורה להאריך ב-5 ימים את מעצרו של העבריין הבכיר, שנעצר יחד עם שניים נוספים בחשד להונאה של המשטרה, תקף פרקליטו: "לא יעלה על הדעת שישלח תצהיר מזויף"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בראשון לציון הורה היום (חמישי) להאריך בחמישה ימים את מעצרו של העבריין שלום דומרני, שנעצר אתמול בחשד לזיוף בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה. על פי החשד, דומרני ושניים נוספים, תושבי הדרום, זייפו תצהיר חתום על ידי עורך דין במטרה להעביר דוח תנועה על שם נהג אחר ולהתחמק מתשלום הקנס. התצהירים שזויפו לכאורה נשלחו למרכז הפניות לנהגים של משטרת ישראל. במשטרה טוענים שבמעשיו, ניסה דומרני להונות אותה.

עורך דינו של דומרני, רועי אטיאס, תקף את התנהלות המשטרה ובית המשפט בתיק. "משטרת ישראל איבדה את הצפון בתיק הזה", אמר. "לא יעלה על הדעת שדומרני ישלח תצהיר מזויף למשטרת ישראל בכוחות עצמו, כשכל הנתונים בתצהיר שגויים - שמו, תעודת הזהות שלו ויום ביצוע העבירה, רק עבור דוח תנועה במהירות של 140 קמ"ש". "מעבר לזה", הוא הוסיף, "משטרת ישראל יודעת שאין עילת מעצר או ראיות שיכולות לקשור אותו למקרה. לצערי הרב, בית המשפט מתייחס לשלום דומרני ולעובדה שהיחידה הכלכלית של המשטרה הגיעה עם 50 שוטרים, ולא לגופו של עניין".

בגלל דוח תנועה: העבריין שלום דומרני שוב נעצר. צילום מסך
שלום דומרני/צילום מסך

בנוסף, עו"ד ליה פלוס, שמייצגת את אחד משני החשודים הנוספים בתיק, הבהירה כי מרשה מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. "אני בהחלט סבורה שאם היה מגיע אדם אחר ששמו לא הולך לפניו כמו השם של האנשים שנמצאים כרגע במעצר, אזי לא סביר שבית המשפט היה מוצא לנכון להשאיר אותם למשך כמעט שבוע ימים מאחורי סורג ובריח בגין דוח תנועה", אמרה.

לדבריה, "כשמדינת ישראל מגישה בקשה להארכת מעצר בגין זיוף כזה או אחר של מסמך, ובית המשפט מוצא לנכון לעצור מספר אנשים לפרק זמן לא מבוטל של חמישה ימים, מדובר בדבר שאין לו תקדים ואין ספק שהשמות והמוניטין שעומדים מאחורי האנשים שבגינם התבקשה הבקשה, הם אלה שלמעשה היוו את ההחלטה המאוד קיצונית הזו של בית המשפט".

העבריין שלום דומרני מוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשיעה בדרום הארץ, ובין היתר הוא הטיל אימה על ספקי גז בדרום הארץ וסחט אותם באיומים כדי להשתלט על עסקיהם. בנובמבר 2011 הוא הורשע בהסדר טיעון בכך שאיים על קבוצת יזמים שביקשו להקים חברת גז בשדרות, כדי לאפשר למקורביו להמשיך לשלוט באופן בלעדי על חלוקת הגז בעיר. הוא נידון לשבעה חודשי מאסר ושוחרר כעבור ארבעה חודשים בשחרור מנהלי בשל עומס בבתי הכלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully