וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין משה אוחנה זוכה מהרשעתו בניסיון רצח דומרני

גלעד גרוסמן

27.12.2012 / 12:51

ערעורו של משה אוחנה על הרשעתו ברצח והריגה התקבל וחומרת ההאשמות הופחתה. הוא אף זוכה מנסיון רצח העבריין הבכיר. ערעורם של אחיו רפי וצ'רלי שטרית באותן העבירות לא התקבל

עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט העליון קיבל היום (חמישי) את ערעורו של משה אוחנה, מי שהוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשע, מעבירות של רצח והריגה. במקום זאת, הורשע אוחנה בסיוע לרצח ובגרימת מוות ברשלנות ונידון ל-12 שנות מאסר, במקום מאסר עולם ועוד עשר שנים שנגזרו עליו.

אוחנה הורשע יחד עם אחיו, רפי אוחנה וצ'רלי שטרית בשנת 2009 בבית המשפט המחוזי ברצח חיים שאבי והריגתו של תומר שבת בהוד השרון, באוקטובר 2003. רפי אוחנה נידון למאסר עולם ועוד 20 שנה, משה אוחנה ושטרית נידונו למאסר עולם ועוד 10 שנות מאסר. ערעורו של משה כאמור, התקבל, אך ערעורם של רפי ואוחנה וצ'רלי שטרית נדחה.

רפי אוחנה בערעור בבית המשפט העליון, דצמבר 2012. בן קלמר
עונשו של אחד הוקל, ערעורו של השני לא התקבל. האחים אוחנה בבית המשפט, היום/בן קלמר

האחים אוחנה, שהיו בעבר מקורבים למשפחת אבוטבול ולזאב רוזנשטיין, היו לראשי משפחת פשע הראשונים שהורשעו ברצח. עד אז, הואשמו רק ה"חיילים" של הארגונים בעבירות שכאלה. באוגוסט 2009 הורשעו השלושה ברצח של שאבי בשל מאבקים פנימיים בעולם התחתון ובהריגתו של שבת בשל "טעות בזיהוי". רפי אוחנה הורשע גם בניסיון רצח של שלום דומרני ושמעון זריהן וזוכה במעורבות בניסיון לפגוע ביעקב אלפרון. משה אוחנה הורשע אף הוא בסיוע לניסיון רצח דומרני וזוכה היום מאישום זה. רפי ומשה אוחנה הוגדרו על ידי המשטרה בעת מעצרם כ"ראשי אחת ממשפחות הפשע הגדולות בארץ".

פרקליטו של משה אוחנה, עו"ד זאב וישניה שייצג אותו יחד עם עו"ד אביגדורו פלדמן, אמר היום לאחר הדיון כי "אנחנו מאוד שמחים על הזיכוי ברוב רובו של האישום. גם גזר הדין מבטא את החומרה לאין ארוך מהעבירה העיקרית. צר לנו שהוא לא זוכה בהן הורשע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully