וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנכלות לאשתו של זדורוב - שכנתה הורחקה ממנה

קובי דוד

1.7.2013 / 18:42

בית משפט השלום בקריית שמונה הוציא צו מניעה נגד שכנתה של אולגה זדורוב - אשתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה בקצרין. "היא יורקת ומקללת, ואיחלה לי למות"

הטרדות נגד אשת המורשע ברצח: בצל פתיחת המשפט החוזר בפרשת רצח הילדה תאיר ראדה, בו הורשע רומן זדורוב – הוציא לאחרונה בית משפט השלום בקריית שמונה צו מניעה זמני נגד שכנתה של אשתו, בשל התנכלויות חוזרות ונשנות. השופט ארנון קימלמן נעתר לבקשתה של אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב, תושבת קצרין – וקבע כי ייאסר על השכנה להתקרב אליה, נוכח העובדה שהיא נוטה לקלל ולאיים על משפחתה בציבור.

על פי התלונה שהוגשה, נהגה השכנה, המתגוררת מעבר לכביש, להטריד את זדורוב במפגשיהן ברחוב. "בכל פעם שאני או מישהו ממשפחתי היינו עוברים לידה, היא הייתה מתחילה לירוק לכיווננו ולקלל אותנו ברוסית: 'כלבה מזדיינת', 'חיה'. בנוסף, היא הייתה מתבלת את קללותיה באיחולים של מחלות ומוות", ציינה זדורוב.

רק לפני כשבועיים הגיעה זדורוב לבית המשפט המחוזי בנצרת כדי לחזק את ידיו של בעלה, המרצה עונש מאסר עולם לאחר שהורשע ברצח תאיר ראדה בבית הספר בקצרין ב-2006. אולגה נכחה בכל הדיונים שהתקיימו בעקבות החלטת בית המשפט העליון לאפשר הצגה של ראיות חדשות שהביא צוות ההגנה של בעלה, אולם עדיין לא התקבלה החלטה.

מומחית במשפט זדורוב: אין התאמה בין הסכין לחבלות. ערן גילווארג
"הבעל שלך רוצח". זדורוב בבית המשפט/ערן גילווארג

חרף המתח הכבד בנוגע לגורל בעלה, אולגה מנסה לנהל חיי שגרה רגילים. אולם, לדבריה, השכנה הסוררת מנסה לפגוע בה בכל דרך אפשרית. לפני כשבוע, בעת ששהתה יחד עם בנה וחבריו בבריכת השחייה בקצרין התגלע ויכוח בינה לבין השכנה. "בנה ונכדיה החלו להציק לקבוצת ילדים שנמצאו בסמוך אלינו", סיפרה זדורוב. "כאשר ניסיתי להרגיע את הרוחות היא התנפלה עליי לעיניי כולם והחלה לצעוק. 'הבעל שלך רוצח. את וכל המשפחה שלה רוצחים. הלוואי שיהיו לך מחלות ותמותי'".

זדורוב כאמור החליטה לא לשבת בחיבוק ידיים, והגישה תביעה כנגד שכנתה בגין הפגנת אלימות מילולית. בדיון שהתקיים בבית המשפט, ובהיעדר צד אחד – הוחלט על צו מניעה זמני. דיון נוסף יתקיים מחר בבוקר. עורכת הדין המייצגת את אולגה, גליל שפיגל אמרה: "החלטת בית המשפט מהווה תגובה ברורה ונחרצת לכל מי שיטריד את מרשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully