וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר טבע למוות לעיני אשתו ובנו בבריכה בצפון

קובי דוד

1.7.2013 / 17:59

האיש בן ה-42 טבע בעת בילוי בבריכת קיבוץ גונן, שעה שהיה עם משפחתו ביום כיף של רשות שדות התעופה. חרף מאמצי ההחייאה, נקבע מותו. "נלווה ונתמוך במשפחה"

אסון בצפון: גבר בן 42 טבע היום (שני) בבריכת שחייה בקיבוץ גונן שבגליל העליון. חרף מאמצי ההחייאה, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של האיש, עובד ברשות שדות התעופה מאשדוד.

הגבר מת לעיני אשתו ובנו, שהיו איתו בבריכה, כחלק מטיול בר ובת מצווה של משפחות וילדי עובדי רשות שדות התעופה - שמתקיים מידי שנה בחופש הגדול. הגבר הגיע הבוקר לטיול יחד עם בני משפחתו. בבוקר הם עוד הספיקו לטייל בצפון, ובשעות הצהריים הגיעו לקיבוץ גונן שבגליל. על פי מידע ראשוני, האיש ככל הנראה טבע אחרי שקפץ למים העמוקים. כשזיהו אותו הסובבים בתוך הבריכה, הוא נמשה מהמים.

"כשהגענו למקום מצאנו את האיש בשפת הבריכה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה", אמר לוואלה! חדשות, אלי אסולין, פרמדיק מד"א. לדבריו, הצוות הרפואי ביצע בו פעולות החאייה של למעלה מ-40 דקות אך נאלץ לקבוע את מותו.

ברשות שדות התעופה אמרו כי הם משתתפים בצער המשפחה, וכי עובדת סוציאלית תלווה את המשפחה בדרכה חזרה לאשדוד, שם היא מתגוררת. נסיבות הטביעה נחקרות על ידי תחנת משטרת קריית שמונה, אין חשד לפלילים.

המקרה מצטרף לכמה טביעות נוספות שאירעו בימים האחרונים. אתמול טבע למוות גבר בן 40 בחוף שדות ים שליד קיסריה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. שלשום בבוקר טבע למוות פעוט כבן שנה בבריכה בחצר ביתו שביישוב עומר בנגב. ככל הנראה, התינוק יצא לחצר הבית יחד עם אחותו, בת כשנתיים, ונפל לתוך הבריכה. זאת בשעה שאביהם נכנס לזמן קצר הביתה. כאשר הוא יצא מהבית, גילה האב את הפעוט בבריכה, משה אותו מהמים והתקשר לצוותי הצלה. הפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת על מיטת הטיפולים.

במקרה אחר שלשום טבע למוות גבר כבן 60 בחוף בוגרשוב בתל אביב. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה במקום, ובסופן נאלצו לקבוע את מותו. לא הרחק, בחוף יפו, טבע צעיר בשנות ה-20 לחייו, נתין זר מאריתריאה. הוא פונה במצב קשה אך יציב לבית החולים וולפסון בחולון. עוד באותו היום טבע גבר בשנות ה-50 לחייו בחוף סירונית בנתניה, ופונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר כשהוא סובל גם מחבלה בראשו. יום לפני כן טבע בחוף זה למוות צעיר בן 21. כמו כן, ביום שבת בצהריים טבעה פעוטה בת שלוש בבריכה בבית בנתיבות. צוות מד"א פינה אותה בהכרה מלאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully