וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הפעוט: האם שבה מים המלח - וקיבלה הבשורה

רמי שני

29.6.2013 / 19:50

קרובים וחברים הגיעו לנחם את בני משפחתו של הפעוט בן השנה שטבע למוות בבריכה בביתו בעומר. הם סיפרו כי אם המשפחה גילתה על האסון רק כששבה לבית, שם חיכו לה גורמי הרווחה

בבית המשפחה בעומר, שבנה הפעוט בן השנה וחודשיים טבע הבוקר (שבת) למוות בבריכה הביתית, עדיין מתקשים לעכל את הבשורה המרה. קרובים וחברים הגיעו משעות הצהריים לנחם את בני המשפחה, שהסתגרו בביתם. הקרובים סיפרו כי אם המשפחה לא הייתה בבית בשעת התאונה. לדבריהם, האם שהתה בים המלח ולאחר המקרה הגיעו קרובים משפחה לאסוף אותה לביתה. עד שהגיעו לבית המשפחה בדרום, הם לא סיפרו לה על האסון. בבית היו באותה שעה כבר גורמי רווחה שסייעו לה ברגעים הראשונים להבין את שקרה.

בריכה פרטית. ShutterStock
האב קיבל הנחיות בטלפון כיצד לטפל בפעוט. בריכת שחייה ביתית/ShutterStock

דני שטרקמן, פרמדיק של מגן דוד אדום שהיה בצוות הטיפול הנמרץ שהוזעק לבית, סיפר: "הגענו לבית על סמך קריאה מהמוקד וראינו פעוט במצב של חוסר הכרה וללא נשימה ודופק. האב קיבל הנחיות בטלפון כיצד לטפל בפעוט. אנחנו המשכנו את הטיפול ואת פעולות ההחייאה. אחרי חצי שעה, החלטנו להעביר אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע". הפעוט לא שרד את הטביעה ומת על שולחן הטיפולים.

האב, שבזמן הטביעה היה ככל הנראה בשירותים, הגיע לבית החולים אחרי שהעביר את בתו בת השנתיים למשפחת ידידים קרובים להשגחה. מהחקירה הראשונית עולה כי הבת ככל הנראה פתחה את הדלת ויצאה עם אחיה לחצר הבית. אז, הוא התקרב לשפת הבריכה, מעד לתוכה וטבע. רק כאשר האב יצא מהשירותים הוא גילה את בנו בבריכה ומשה אותו מן המים. חקירת הפרשה נמשכת.

מותו של הפעוט היה האירוע הראשון בשרשרת טביעות ברחבי הארץ היום. שעות אחדות לאחר המקרה החמור, טבעה פעוטה בת שלוש בבריכה ביתית בנתיבות. צוות מד"א פינה אותה בהכרה מלאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בחוף בוגרשוב בתל אביב טבע למוות היום גבר בשנות ה-60 לחייו. בנוסף, צעיר בן 21, ככל הנראה נתין זר מאריתריאה, טבע בחוף שמול כיכר השעון ביפו ונפגע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון. בחוף סירונית בנתניה נפצע באורח אנוש גבר כבן 50 ופונה לבית החולים לניאדו בעיר תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully