וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצחו את שותפם לדירה בפתח תקווה

1.7.2013 / 0:30

תושב העיר התייצב בתחנת המשטרה והודה כי גרם למותו של שותפו, ככל הנראה במהלך קטטה שהתפתחה בין שיכורים. נעצר גם השותף השלישי בדירה. המוות נגרם כנראה מהטחת הראש ברצפה

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

חשד לרצח בפתח תקווה: גופת גבר נמצאה אמש (ראשון) בדירה ברחוב חפץ חיים שבמרכז העיר, ועליה סימני פגיעה קשים בפלג הגוף העליון. שני שותפיו של האיש נעצרו בחשד שרצחו אותו במהלך מריבת שיכורים, לאחר שאחד השותפים, בן 53, התייצב בעצמו בתחנת המשטרה בעיר - והתוודה כי כשהיה בגילופין גרם למותו של האיש. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ולפי שעה מוערך כי בדירת החדר הקטנה התפתח עימות אלים בין השלושה, שהסתיים ברצח. זהותו של ההרוג עדיין איננה ידועה.

תחילת האירוע בסביבות השעה 23:00, אז נמסר למד"א מרחב ירקון על גבר שנמצא ללא רוח חיים בדירתו ברחוב חפץ חיים בפתח תקווה. פרמדיקים של הארגון הגיעו למקום, אך חרף ניסיונות ההחייאה נאלצו לקבוע את מותו כבר בשטח. במקביל, הגיע השותף לתחנת המשטרה ודיווח על מקרה המות. הוא הוליך את השוטרים למקום, וסיפר כי ניסה להכניס את חברו, שהיה אף הוא שיכור, למקלחת בכוח, ובשלב מסוים גילה שהוא ללא רוח חיים. למרות זאת, במשטרה מעריכים, כאמור, שמדובר ברצח.

זירת רצח בה נמצא אדם מת בדירתו, רחוב חפץ חיים, פתח תקווה, 30 יוני 2013. דרור עינב
"המשטרה תדאג לביטחון התושבים". שוטרים בזירה, הלילה/דרור עינב

בהמשך הלילה איתרה המשטרה גם את השותף השלישי לדירה, ועצרה גם אותו בחשד למעורבות ברצח. כלי רצח לא נמצא בחדרון בו התגוררו השלושה, ולפי ההערכות, המנוח נהרג כתוצאה מהטחת ראשו ברצפה.

"החקירה בעיצומה", אמרה מפקדת תחנת פתח תקווה סגן-ניצב סיגל בר-צבי. עוד הבהירה: "אין כל קשר בין האירוע שהיה ביום חמישי (הרצח הכפול בעיר) לבין מה שקרה היום". היא ביקשה להרגיע את התושבים והוסיפה: "מאז הרצח ביו חמישי המשטרה תגברה כוחות פרושים ברחבי העיר, ותדאג לביטחון התושבים".

זהו רצח שני בפתח תקווה בתוך שלושה ימים. ביום חמישי נרצחו בירי מטווח קרוב שני תושבי העיר, אלי עורקבי וערן פרטוש, במה שנראה כמו פעולת חיסול. כמו כן נפצע מהירי אדם נוסף, כנראה עובד אורח, באורח בינוני-קשה. עורקבי, עבריין מורשע, ישב בעבר שלוש שנים בכלא בגין הריגת אדם במהלך ריב על כסא נוח בחוף הים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully