וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדרמה בשמיים: צנחנית רחיפה וגולש אוויר התנגשו

השניים נתקלו זה בזה מעל מצוק באוסטרליה ומצנחיהם הסתבכו. למרבה המזל, גולש האוויר הצליח לפתוח את מצנח החירום ומנע התרסקות קטלנית. צפו בתקרית שתועדה במצלמת גולש אחר

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

תיעוד נדיר מהמרומים: גולש אוויר וצנחנית רחיפה התנגשו כמאה מטרים מעל פני הקרקע באוסטרליה והסתבכו זה בזה. התקרית המסוכנת, שאירעה ביום שבת האחרון בעיר החוף גולד קוסט שבדרום מזרח המדינה, נקלטה במצלמת וידאו של גולש רחיפה אחר והופצה ברשת. בסרטון נראית צנחנית הרחיפה מבצעת פנייה חדה ונתקלת בגולש האוויר. מיד לאחר ההיתקלות, השניים החלו לצנוח במהירות, כשמצנחיהם מחוברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל תועד במצלמת גולש רוח אחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה המזל, גולש האוויר הצליח לפתוח את מצנח החירום שלו בזמן, רגעים ספורים לפני שהשניים התנגשו בקרקע, ולמנוע התרסקות קטלנית. הם נתקעו על אחד העצים ביער מעליו ריחפו, כשהם תלויים בגובה של כ-20 מטרים באוויר. התקשורת האוסטרלית דיווחה כי רק לאחר שעתיים, הצליח צוות מיומן של עשרה כבאים לחלץ את השניים ללא פגע, במה שתואר כפעולת חילוץ "מסובכת מאוד".

קצין האש מארק גריבל סיפר לאתר Perthnow.com כי השניים ריחפו מעל מצוק חד מאד בגובה של כ-100 מטרים. לדבריו, הם "היו ברי מזל". כריס בלינגל מצוות החילוץ אמר שהשניים היו רגועים לאורך כל פעולת ההצלה. "הם שוחחו איתנו במהלך החילוץ", סיפר. "צנחני רחיפה וגולשי אוויר אחרים סייעו לנו. זה היה מסובך מאוד אבל התוצאה הייתה טובה מאוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully