וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הנחשים: פעוט הוכש במרכז; בן 7 נפגע בצפון

יהושע בריינר וקובי דוד

27.6.2013 / 0:25

הפעוט, בן שנתיים, הוכש במרפקו בעת ששיחק בחצר ביתו ביישוב גבעת הראל ונפגע באורח קל-בינוני. הילד, ממושב בדרום רמת הגולן, הוכש בכף רגלו בדרכו חזרה מבית הספר ונפגע קל

מקרים נוספים של הכשות נחשים ברחבי הארץ: פעוט בן שנתיים הוכש אמש (רביעי) על ידי נחש ביישוב גבעת הראל שליד ירושלים. הפעוט הוכש על ידי הנחש במרפקו בעת ששיחק בחצר ביתו. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לפעוט טיפול רפואי ופינו אותו במצב קל-בינוני לבית החולים הדסה עין כרם בבירה. מצבו של הפעוט יציב.

נתקלתם בנחש ארסי? כך תימנעו מהכשה קטלנית

נחש צפע. ShutterStock
הפעוט הוכש בחצר ביתו. נחש צפע/ShutterStock

במקביל, ילד בן שבע הוכש אמש על ידי נחש צפע בכף רגלו במושב בדרום רמת בגולן. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו במצב קל אך יציב לבית החולים פוריה בטבריה. אביו של הילד הצליח ללכוד את הנחש, בגודל בינוני, והעביר אותו לבית החולים. סגן מנהל מחוז ירדן ומנהל תחנת מד"א קריית שמונה, שמעון אבוטבול, סיפר כי הילד הוכש בבוהן רגלו לאחר שירד מהסעת בית הספר וצעד לעבר ביתו.

מוקדם יותר אתמול התגלה כי גם באזור המרכז קיים חשש מהכשת נחשים. איילה ונטורה, שהגיעה אתמול לאסוף את בתה שבגן טרום חובה עד חובה בשכונת בבלי שבצפון תל אביב, סיפרה כי הבחינה בנחש "באורך 50 סנטימטרים בצבע חום-אפרפר שבאזור ראשו שלושה מלבנים שחורים". הגננת מיהרה לדווח על המקרה לעירייה. בעקבות הדיווח הוקפצו לגן קצין ביטחון ולוכד נחשים מטעמם. הנחש לא נמצא וההוראה שניתנה הייתה להכניס את הילדים לתוך מבנה הגן. קצין הביטחון סיפר כי לפני כמה ימים תפס נחש צפע בגן סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully