וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש התגלה בגן ילדים בתל אביב: "הילדים בהסגר"

רונית אבידן-שינפלד

26.6.2013 / 14:14

אם ובתה הבכורה הגיעו לאסוף את הבת הקטנה מגן הילדים בשכונת בבלי, כשלפתע זיהו נחש באורך חצי מטר אשר עשה דרכו לעבר השיחים. הנחש טרם אותר ועל הילדים נאסר לצאת לשחק בגינה

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

נחשים בגן הילדים: אתמול (שלישי) ב-14:00 בצהריים הגיעה איילה ונטורה לאסוף את בתה שבגן טרום חובה עד חובה בשכונת בבלי. בעת שצעדו על השביל המוביל מהמבנה ליציאה מהגן הבחינה בתה הבכורה בת העשר וחצי שהייתה עמה בנחש. "אמא, אמא, יש פה נחש", היא צעקה. "אמרתי לה שזו בטח לטאה" סיפרה היום ונטורה, "ואז אני והגננת, שיצאה בינתיים, הבחנו בנחש באורך 50 סנטימטרים בצבע חום-אפרפר שבאזור ראשו שלושה מלבנים שחורים. הוא חצה את השביל ונכנס לתוך השיחים".

הגננת מיהרה לדווח על המקרה לעירייה. בעקבות הדיווח הוקפצו לגן קצין ביטחון ולוכד נחשים מטעמם. הנחש לא נמצא וההוראה שניתנה הייתה להכניס את הילדים לתוך מבנה הגן. קצין הביטחון סיפר כי לפני מספר ימים תפס נחש צפע בגן סמוך. אחד מילדי הגן, נטע מגל בן 5, סיפר כי ראה את הנחש, "כאן איפה שהשיחים התפתל שם נחש". יואב אינדיק, בן 6 וחצי סיכם את האירוע בענייניות ואמר "פשוט נשארנו בגן, והנחש היה בחצר, וזהו".

היום בבוקר חזר קצין הביטחון לבצע חיפוש ברחבי הגן, ומשלא מצא את הנחש חזר על הבקשה להשאיר את הילדים במהלך היום בתוך המבנה ולהקפיד על סגירת חלונות ודלתות. "עד מתי יהיו הילדים בהסגר, אני לא יודעת. מקווה שימצאו את הנחש במהירות", אמרה ונטורה.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "היה לוכד נחשים שסרק את המקום. לא נמצא נחש והילדים שוחררו לחצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully