וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולנוע בדרך לקריית שמונה: "קרובים מתמיד לחלום"

קובי דוד

24.6.2013 / 3:19

באירוע שבו הוקרן סרטו החדש של הבמאי אבי נשר הצליחו תלמידי העיר הצפונית למכור מאות כרטיסים ולגייס כסף עבור מקרן דיגיטלי חדיש. אפרת גוש: "קולנוע זה מזון לנשמה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

פתיחתו המחודשת של בית הקולנוע בקריית שמונה קרובה מאי פעם: המבצע של תלמידי העיר שהחל לפני למעלה מחודש הגיע אמש (ראשון) לשיאו, בערב התרמה שיזם הבמאי אבי נשר. באירוע שבו הוקרן סרטו החדש של נשר "פלאות" במתחם הסינמה סיטי בצומת גלילות גויסו אלפי שקלים שישמשו לרכישת המקרן הדיגיטלי, הנחוץ לפתיחת הקולנוע.

"אני נרגש להיות חלק מהגשמת החלום הגדול שלכם", אמר נשר לתלמידי כיתה ט' מבית הספר דרכא-דנציגר, שביקשו לפתוח מחדש את בית הקולנוע בעיר הצפונית שנסגר לפני כעשור. "נעורים ללא קולנוע הם נעורים ללא חלומות וללא עתיד", אמר נשר. "זה לא הגיוני שלבת שלי בתל אביב תהיה האפשרות ללכת לצפות בקולנוע ולתושבי הצפון לא. המדינה צריכה להתייחס לקולנוע כמו כל דבר לגיטימי אחר המוענק לתושבים".

גם כוכבת הסרט "פלאות" אפרת גוש ביקשה לחזק את ידי התלמידים: "קולנוע הוא המזון הרוחני לנשמה. הגענו היום במיוחד כדי להראות לכם שאנחנו אתכם עד סוף הדרך. עד שתצליחו להגשים את החלום הגדול".

ילדי כיתה  בבית הספר דנצינגר בקריית שמונה יצאו לבגיוס תרומות למסך קולנוע, אפריל 2013. ג'יליס
תלמידי כיתה ט' מבית הספר דרכא דנציגר בקריית שמונה/ג'יליס

התלמידים הנרגשים בירכו את האורחים הרבים שהגיעו לצפות בסרט, ובכך לעזור בגיוס התרומות עבור רכישת המקרן. בתוך האולם הצטופפו למעלה ממאתיים אורחים. "היום הבנו שאנחנו קרובים להגשים את החלום יותר מאי פעם", סיפרה התלמידה ליאור עזריה. "בני הנוער בכל הארץ צריכים להבין שיש בידיהם את הכוח לשנות מציאות. לתושבי קריית שמונה מגיעים חיי תרבות כמו בכל עיר אחרת בארץ".

התלמידים הצליחו למכור למעלה ממאתיים כרטיסים, ובכך גייסו אלפי שקלים. נשר שסיכם את האירוע כהצלחה, ציין כי הוא יעמוד בקשר עם קבוצת התלמידים עד שיגיעו לסכום הנכסף – 150 אלף שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד על מאבק התלמידים לקולנוע:
אבי נשר נרתם להקמת בית קולנוע בקריית שמונה
מבצע סרט: מאבקם של תלמידי קריית שמונה לקולנוע

לתרומות: www.danciger-school.com
לפניות לכתב קובי דוד: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully