וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה ששכב עם בת 15 וחטף אותה: "אנחנו מתחתנים"

הפרשה שזעזעה את אנגליה מסרבת לגווע. הפדופיל ג'רמי פורסט, שברח לצרפת עם "אהובתו" ונידון למאסר, הודיע על מיסוד הקשר - ומשפחתו תומכת. משפחת הנערה: "היא מתה עבורנו"

מורה בריטי שחטף תלמידה בת 15 בה התאהב ונידון על כך למאסר, הודיע שבכוונתו להתחתן עמה. הפרשה זעזעה את בריטניה בשנה שעברה, והיום (ראשון) דיווחו כלי התקשורת בממלכה כי ג'רמי פורסט - שנידון בסוף השבוע לחמש שנות מאסר וחצי והוקע כפדופיל - הודיע למשפחתו כי בכוונתו להינשא לנערה, מייגן סטאמרס.

בשנה שעברה נעלמה סטאמרס מבית הספר בעיר איסטבורן שבדרום אנגליה. היא אותרה כעבור שבוע לצדו של פורסט (30) בבורדו שבצרפת, אחרי שתועדה במצלמות אבטחה בתחנת רכבת. המשטרה המקומית עצרה את המורה ברחוב כשהוא צועד שלוב ידיים עם הנערה. עורכי דינו של פורסט, מורה למתמטיקה, טענו כי הקשר בינו לבין הנערה היה בהסכמה, ואמרו שמכיוון שגיל ההסכמה לקיום יחסי מין בצרפת הוא 15, הרי שהוא לא ביצע כל פשע.

ג'רמי פורסט, מורה בריטי שחטף תלמידה ונידון למאסר. רויטרס
ג'רמי פורסט מובל למעצר/רויטרס

במהלך המשפט נחשף כי המורה והתלמידה תכננו זמן רב להימלט יחד מבריטניה, אחרי שניהלו רומן ממושך וקיימו יחסי מין בביתו של פורסט, שהיה נשוי. בטלפון הנייד של סטאמרט אותרו תמונות ארוטיות ששלח לה המורה.

"אם הוא היה בן 45 והיא בת 30, זה לא היה מוזר"

בימים האחרונים נחשף מכתב של חמישה עמודים שכתבה הנערה להוריו של פורסט, בו היא מתנצלת על העוול שנגרם לבנם, מתוודה על אהבתה אליו ומתארת אותו כ"אדם נפלא". היא כתבה כי בכוונה לעמוד לצדו למרות עונש המאסר שנגזר עליו. המכתב חתום בשתי "נשיקות" (XX).

בריאיון לצהובון "דיילי מייל", אמרה אחותו של פורסט, קארי הנדפול, כי אחיה אמר לבני המשפחה בעת ביקור בבית הסוהר כי בכוונתו להינשא לנערה שחטף. היא אמרה כי אם הנערה תשמור על קשר רומנטי עם אחיה, הרי שהמשפחה תקבל אותה בזרועות פתוחות ותציע לה "את כל התמיכה ההכרחית". לדבריה, אם אחיה היה בן 45 וסטאמרס הייתה בת 30, הפרש הגילאים לא היה נראה כל כך מוזר כפי שהוא נתפש בעיני אחרים.

אמה של סטאמרס, לעומת זאת, הביעה פחות התלהבות מהקשר הרומנטי של בתה עם המורה לשעבר. אחרי מתן גזר הדין ביום שישי האחרון, היא אמרה שבתה "מתה" עבורה, בגלל מערכת היחסים הסוטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully