וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפה מוזרה בארה"ב: עינויים, איומים - ועוגה?

פדרו פורטוגל בן ה-52 נחטף בקווינס, ניו יורק, והוחזק במשך מעל חודש תוך עינויים קשים. החוטפים עשו לו כוויות בחומצה ואיימו לכרות לו אצבעות, אבל ביום הולדתו לא אכזבו

על חטיפות בשביל דמי כופר כבר בטח שמעתם, אבל כמה פעמים חוגגים החוטפים יום הולדת לקורבן? פדרו פורטוגל, איש עסקים בן 52, נחטף בחודש שעבר על ידי קבוצת גברים בעת שהלך ברחוב ברובע קווינס בניו יורק שבארצות הברית, ונלקח למחסן סמוך. על פי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", הוא הוחזק שם במשך 32 יום ובזמן הזה עונה קשות.

בין היתר, פורטוגל הוכה, שיניו נשברו, ידיו נכוו בחומצה ואיימו לכרות את אצבעותיו, הכול בניסיון לסחוט מבני משפחתו המתגוררים באקוודור דמי כופר בסכום של שלושה מיליון דולרים. עם זאת, באופן מוזר ביותר, בין כל העינויים, לא שכחו החוטפים את יום הולדתו של פורטוגל והביאו לו עוגה.

הסיפור הסתיים בכך שבני משפחתו של החטוף יצרו קשר עם המשטרה, ובתום חקירה הם הצליחו להגיע לחוטפים, אשר שכרו את המבנה בקווינס, שבו הם החזיקו את פורטוגל. השוטרים התחזו לפקחים, וכך הצליחו לחדור למבנה, שם מצאו את פורטוגל. שלושה בני אדם נעצרו בפרשה, והמשטרה מחפשת אחר כמה חשודים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully