וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביים חטיפה של עצמו כדי לסחוט כסף מאביו

רמי שני

16.10.2012 / 23:04

בן 21 מנתיבות נעצר בחשד ששיתף פעולה עם אנשים להם היה חייב כסף, על מנת לביים את חטיפה. במהלך מרדף של המשטרה אחרי רכב ה"חוטפים", נפצע שוטר קל מירי. מעצר הצעיר הוארך

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של צעיר מנתיבות, החשוד כי ביים את חטיפתו כדי לסחוט כסף מאביו, על מנת לשלם חוב כספי. הצעיר, מוטי ביטון בן ה-21, חשוד כי תכנן את ביום חטיפתו יחד עם האנשים להם הוא חייב את הכסף.

מחקירת הפרשה עולה כי ביום רביעי שעבר, הודיעה תושבת נתיבות למשטרה כי בנה נחטף. לדבריה, אדם שלח לבעלה מסרון, ובהמשך גם התקשר אליו, והודיע לו כי בנו נחטף ועליו לשלם כופר תמורת שחרורו. בעקבות כך, רכב ובו החוטפים וביטון נראה נוסע לא הרחק מנתיבות, והתפתח אחריו מרדף.

הרכב נמלט בכיוון היישוב חורה, ככל הנראה תוך נסיעה בשטחים חקלאיים. בשלב מסוים, הודיע "החטוף" כי הצליח להשתחרר והוא נמצא בחורה. כוח שיטור שהגיע למקום בו אמר האיש כי הוא מתחבא, זוהה על ידי החוטפים. קצין ששימש כמפקד הכוח ירד מהרכב המשטרתי, ובשלב הזה נפתחה לעברם אש והקצין נפצע מהירי. הוא פונה לטיפול רפואי במצב קל.

במקביל, פתחו שוטרי הכוח בסריקות, והצליחו לאתר את החטוף. ביטון סייע לחוקרים לאתר את האנשים שחטפו אותו, אולם במהלך החקירה עלה חשד כי הוא מעורב בפרשה בצורה שונה ממה שנראה בתחילה. הוא נחקר באזהרה, ולאחר הצלבה עם המידע שסיפקו שני העצורים שנחשדו בחטיפתו, התברר כי ככל הנראה הוא ביים את החטיפה, כדי לסחוט מאביו כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully