וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביים שוד קיוסק - כי רצה ארוחה חמה בתא המעצר

20.11.2011 / 11:30

תושב פתח תקווה בשנות ה-30 לחייו נכנס לקיוסק, הניח אקדח צעצוע על הדלפק וביקש מהמוכר להזמין משטרה, כדי שיוכל לבלות את הלילה בתחנה. לשוטרים התברר כי האיש היה בגילופין בעת מעשיו

מזג האוויר הסוער בסוף השבוע הותיר אזרחים רבים במדינה בתנאי קור קשים. תושב פתח תקווה, שככל הנראה לא מצויה הפרוטה בכיסו, מצא פתרון יצירתי למצב: הוא ניסה לביים שוד, במטרה להיעצר ולבלות את הלילה תחת סורג ובריח בתחנת המשטרה, שם יזכה לפחות לארוחה ולמיטה חמה.

ביום שישי בלילה נכנס האיש, בשנות ה-30 לחייו, לאחד הקיוסקים באזור התחנה המרכזית בעיר. הוא הוציא מכיסו אקדח צעצוע, הניח אותו על הדלפק וביקש מהמוכר במקום להזמין משטרה. למוכר ההמום הוא הסביר שהוא מעוניין להיעצר ולבלות את הלילה בבית המעצר באבו כביר, שם יוכל לקבל ארוחת ערב, מיטה עם שמיכה וחימום.

המוכר נבהל מהבקשה המוזרה והתקשר לתחנת המשטרה בפתח תקווה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו כי מדובר באדם הנמצא בגילופין. לאחר שראה את השוטרים, החל האיש להשתולל, ירק עליהם והתחיל לבעוט בהם ולתקוף אותם. השוטרים עיכבו את החשוד לחקירה ולקחו אותו לתחנת המשטרה, שם הם המתינו עד שיתפכח משיכרונו. לאחר מספר שעות פגה השפעת האלכוהול והאיש טען כי אינו זוכר דבר. הוא הביע חרטה על מעשיו והתנצל אם פגע במישהו.

בסופו של דבר החשוד השיג את מטרתו. הוא נעצר ובילה את הלילה בבית המעצר החם והמוגן מפני הגשם. למחרת היום הוא הובא בפני שופט תורן בבית משפט השלום בראשון לציון, ששחרר אותו לדרכו בתנאים מגבילים, בחזרה אל הקור והגשם. בתום חקירה יוחלט האם להעמיד אותו לדין.

עוד בנושא:
מזהים את השודד שצולם בבנק דואר בתל אביב?
צפו: אלמוני שודד מאות שקלים מקשיש - ונמלט
חנות תכשיטים נשדדה בכפר סבא - 2 נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully