וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלמוני שודד מאות שקלים מקשיש - ונמלט

1.11.2011 / 11:10

ב-20 לספטמבר נשדד קשיש ברחוב התקומה ביפו ונלקח ממנו סכום כסף גדול. השוד תועד במצלמות שהוצבו באזור וכעת מבקשת המשטרה את עזרת הציבור בזיהוי השודד

מבקשים את עזרת הגולשים: משטרת מרחב יפתח של מחוז תל אביב פרסמה הבוקר (שלישי) ברשת האינטרנט סרטון המתעד שוד שאירע ברחוב התקומה ביפו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי ואיתור השודד.

ב-20 בספטמבר תיעדו מצלמות האבטחה ברחוב התקומה ביפו קשיש בן 73 שעומד בצמוד לקיר ושולף מתיקו שטרות כסף. אז נראה גבר בחולצה אדומה, מכנסי טרנינג שחורים וכובע מצחייה שחור ניגש אליו, נוטל ממנו בכוח את הכסף ונמלט מהמקום. האיש החל לרדוף אחר השודד, נפל לרצפה ונחבל.

המשטרה פרסמה את הסרטון, שתועד באמצעות מצלמות האבטחה של המרכז לסיינטולוגיה שקלטו את השוד מזוויות שונות, בתקווה שאזרחים המזהים את השודד יסייעו בזיהויו. "לאירוע לא היו עדי ראייה", אומר פקד ירון לונדון, קצין חקירות פשעים במרחב יפתח. "במקרים קודמים סייע לנו הציבור באמצעות פרסום ברשת בהתקדמות של חקירות, וגם הפעם פנינו באופן הזה, בתקווה שמישהו יזהה את החשוד". מי שמזהה את החשוד מתבקש להתקשר למחלקת החקירות במרחב יפתח בטלפון 03-6802222, או למוקד 100 של המשטרה.

ואכן, אין זו הפעם הראשונה שבה משתמשת המשטרה ברשת האינטרנט ככלי שנועד לסייע בחקירת פשעים. לפני כחודש וחצי הסגיר עצמו למשטרה מאיר חזות, צעיר בן 18 מקריית אתא, לאחר שתמונתו פורסמה בדף הפייסבוק של משטרת ישראל בטענה כי הוא דרוש לחקירה בחשד למעורבות ברצח מתן אדלשטיין בן ה-21, תושב הקריות שהיה מוכר למשטרה. חזות הסגיר עצמו והכחיש כל קשר למעשה.

מקרי שוד נוספים:
חנות תכשיטים נשדדה בכפר סבא - 2 נעצרו
חמושים שדדו חנות בתל אביב, הבעלים נפצע קל
מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת"א

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully