וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד ביים חטיפה כדי להתחמק ממבחן בחשבון

ילד בן 11 מרחובות ואימו התייצבו בתחנת המשטרה ודיווחו כי "אלמוני רעול פנים חטף אותו". כעבור כמה שעות התברר כי הילד בדה את הסיפור מליבו מפני שחשש מהמבחן בחשבון

ילד בן 11 מרחובות מצא דרך מקורית כדי להתחמק ממבחן בחשבון. לאחר שנעדר מבית הספר, החליט הילד לספר לאימו כי נחטף. האם הגיעה אתמול (שלישי) עם בנה לתחנת המשטרה ברחובות ומסרה כי בנה "נחטף מהבית על ידי חשוד רעול פנים", שנכנס לביתם.

הבן סיפר בחקירתו כי בעת שהיה בבית, הגיע אדם וחטף אותו כשהוא ללא הנעליים שלו, ללא המעיל וללא תיק בית ספר. עוד טען הילד כי החוטף החזיק אותו במשך שלוש שעות בחניון תת-קרקעי ברחובות.

האם סיפרה לשוטרים כי במהלך היום, התקשרו אליה מבית הספר, דיווחו לה כי הוא נעדר מהלימודים ובשל כך התעורר חשדה. כששבה לביתה, ראתה האם את האור בבית דולק ואת נעליו ותיק בית הספר של בנה. כשניסתה להתקשר לבנה, היא לא הצליחה להשיגו.

לאחר כמה שעות, שב הילד לבית כשהוא רטוב עד לשד עצמותיו וסיפר לאימו את שאירע. חוקרי תחנת רחובות תשאלו את הילד ושחזרו עמו את החטיפה, אולם ככל שהתקדמה החקירה התגלו יותר ויותר סדקים בסיפורו.

בסופו של דבר התברר לשוטרים כי הילד בדה מליבו את סיפור החטיפה, מכיוון שביקש להיעדר ממבחן בחשבון. מאחר ומדובר בקטין שאינו בר אחריות פלילית, הוחלט להעביר את הטיפול בעניינו של הילד לשירותי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully