וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הוציא להורג שני פלסטינים שריגלו למען ישראל

22.6.2013 / 15:30

בכירים בארגון אמרו כי השניים הוצאו להורג בתלייה לאחר שהורשעו בריגול למען ישראל במשך למעלה מעשור. מאז השתלטות חמאס על רצועת עזה, הוצאו להורג 16 חשודים בשיתוף פעולה

חמאס הוציא להורג בתלייה שני פלסטינים שהורשעו בריגול למען ישראל במשך למעלה מעשור - כך אמרו היום (שבת) בכירים בארגון ברצועת עזה. השניים מצטרפים ל-14 פלסטינים שהוצאו להורג באשמת ריגול למען ישראל מאז השתלטות חמאס על רצועת עזה ב-2007. לדברי אנשי הארגון, ההוצאות להורג נועדו למנוע מתושבי הרצועה להעביר מידע לישראל, בין היתר אודות מקום מושבם של מבוקשים ומיקומם של מחסני נשק.

חמושים פלסטינים גוררים גופה בעזה של אדם שהואשם בריגול למען ישראל. 20 בנובמבר 2012. רויטרס
גופת פלסטיני, שהוצא להורג לאחר שהואשם בשיתוף פעולה עם ישראל, נגררת ברחובות עזה בנובמבר האחרון/רויטרס

בחודש נובמבר, בשלהי מבצע "עמוד ענן", ירו למוות חמושים פלסטינים בשישה גברים שהואשמו בשיתוף פעולה עם צה"ל ובריגול למען ישראל. גופתו של אחד מהם, גבר מבוגר, נקשרה ונגררה ברחובות הראשיים של העיר עזה בשיירה של אופנועים כבדים. תמונת הגופה נגררת ברחובות עזה, הופצה בכלי התקשורת ועוררה הדים רבים. תחנת הרדיו של חמאס, "אל-אקצא", דיווחה אז כי השישה "נתפסו על חם" כשברשותם ציוד מתוחכם ומצלמות. כתב חדשות החוץ של רשת סקיי, סטיוארט רמזי, דיווח כי הגופות הושלכו לאחר מכן בכיכר מרכזית בעזה, וכי אמבולנסים נקראו למקום כדי לפנותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully