וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה: זוהתה הרוגה מהפיגוע במגדלי התאומים

הרשויות בניו יורק הודיעו כי גילו את זהותה של אישה בת 43 ששרידיה אותרו בין ההריסות בחודשים שאחרי האסון, בעזרת דגימות דנ"א שנלקחו מקרוביה. 1,117 קורבנות טרם זוהו

הרשויות בארצות הברית הודיעו הלילה (שבת) כי פענחו את זהותה של אישה בת 43 שנהרגה באסון התאומים, ב-11 בספטמבר 2001. האישה נמצאה בין ההריסות במקום, בתקופה שבין הפיגוע לבין חודש מאי 2002. זהותה אומתה בעזרת בדיקת ד.נ.א. שבוצעו בשרידי הגופה והושוו לדגימות שנלקחו מבני משפחתה.

פיגועי ה-11 בספטמבר 2001, מגדלי התאומים, ניו יורק. רויטרס
מגדלי התאומים עולים בלהבות אחרי התנגשות המטוסים, ב-11 בספטמבר 2001/רויטרס

"הזיהוי נעשה על ידי בדיקות חוזרות של שרידים שחולצו מהמקום", הודיע אלן בורכוב, דובר משרדו של הפתולוג העירוני של ניו יורק. הוא מסר כי זהותה של האישה לא תפורסם לבקשת משפחתה. עם אימות זהותה של ההרוגה הגיע מספרם של קורבנות הפיגוע במרכז הסחר העולמי שזוהו ל-1,636, מתוך כ-2,750 בני אדם שקיפחו את חייהם שם. הפעם האחרונה שבה זוהה הרוג הייתה לפני כחודשיים, ואז היה זה גבר בן 55 במותו.

לפי דוח סטטיסטי של מרכז הסחר העולמי שפורסם אתמול, 21,906 חלקי גופות אותרו עד כה בין ההריסות, 62% מתוכם זוהו עם קורבנות מהפיגוע. מאז הפיגוע הרצחני נערכו שלושה מבצעים גדולים לאיתור שרידי גופות באזור שבו היו פעם מגדלי הענק, האחרון שבהם החל בחודש אפריל האחרון. הרשויות בניו יורק מקוות למצוא חלקי גופות נוספים שיאפשרו לאמת את זהותם של 1,117 קורבנות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully