וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת התלוננה: ראש עיריית אור עקיבא איים עליי

20.6.2013 / 22:59

מנהלת חטיבת ביניים בעיר הגישה תלונה נגד שמחה יוסיפוב בטענה שאיים עליה וקילל אותה במהלך מסיבת סיום בעקבות סכסוך בינה לבין מנהלת אחרת. ראש העיר: "לא היו דברים מעולם"

מנהלת חטיבת ביניים מאור עקיבא הגישה אמש (רביעי) תלונה במשטרה נגד ראש העירייה, שמחה יוסיפוב, שלטענתה איים עליה וקילל אותה במהלך מסיבת סיום תיכון בה נכחו שניהם. לדבריה, לאחרונה התגלע סכסוך בינה לבין מנהלת התיכון השש-שנתי בעיר, סכסוך בו התערב גם ראש העירייה שנעמד לצד מנהלת התיכון. לטענתה, ראש העיר ביקש לפטר אותה ובאותו ערב איים עליה ואמר שאם עדיין יראה אותה במסדרונות בית הספר הוא ידאג שהיא "לא תהיה שם יותר".

במשטרת חדרה אישרו כי אכן התקבלה תלונה נגד יוסיפוב ואמרו כי הנושא נמצא בבדיקה. סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, מסר בתגובה: "אנו מאשרים כי אכן הוגשה תלונה בתחנת משטרת חדרה על ידי המנהלת. הנושא בבדיקה וכן נבדק האם ישנה עילה לחקירה פלילית".

במקביל להגשת התלונה במשטרה, פנתה המנהלת ליו"ר ארגון המורים, רן ארז, בבקשה לעזרה. לדבריו, המנהלת מועסקת על ידי משרד החינוך, ואין בידי העירייה את הסמכות לפטר אותה. "מדובר בעובדת ותיקה ומוערכת", אמר ארז. "הוא רצה להפחיד אותה. אם דבריה נכונים, והם נמצאים כרגע בחקירה, הרי שזה דבר חמור מאוד. ראש עיר שמדבר בצורה אלימה כלפי עובד הוראה? מה זו צורת הדיבור הזו? כחברה בארגון, אנחנו נותנים לה גיבוי מלא ואם צריך נעמיד לרשותה גם סיוע משפטי".

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: "ראש העיר מבקש להבהיר כי לא היו דברים מעולם. מדובר בעובדת שאגף החינוך ביקש להפסיק את עבודתה מסיבות שלא יפורטו בתקשורת. נראה בעליל שהפנייה למשטרה מגמתית ונועדה לנסות כמוצא אחרון למנוע את ההליך שמתנהל בעניינה עקב תפקודה - מזה תקופה ממושכת. ראש העיר הבהיר לעובדת כי החלטת העירייה, גורמי המקצוע וועד ההורים בעינה וכי הרשות תפעל מול משרד החינוך והגורמים הרלוונטיים בהליכים פדגוגיים להעברתה מבית הספר. יובהר ויודגש כי כל הטענות מוכחשות מכל וכל, מהוות לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב של ראש העיר על כל המשתמע מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully