וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מהצפון הורשעה במעשה מגונה בתלמידה בת 15

קובי מנדל

14.4.2013 / 12:14

המורה הורשעה גם בניסיון לבעילה אסורה בהסכמה של תלמידתה, שלדברי אביה "עוברת תקופה קשה מאוד מאז האירוע ונזקקת לטיפולים פסיכולוגיים". הטיעונים לעונש יחלו ביולי

בית משפט השלום בחיפה הרשיע הבוקר (ראשון) מורה בת 50 בביצוע מעשה מגונה ובניסיון לבעילה אסורה בהסכמה של תלמידתה לשעבר, כשהייתה בת 15. תחילת הפרשה לפני כחמש שנים, והמורה נעצרה כשנתיים לאחר מכן. אביה של הנערה אמר שהוא מקווה שהמורה תקבל עונש מאסר וכי על בתו "עוברת תקופה קשה מאז האירוע והיא נאלצת לקבל טיפולים פסיכולוגיים".

עורכת הדין של המשפחה, תמי אולמן, אמרה לוואלה! חדשות כי בסופו של דבר המורה הודתה למרות שבתחילה הכחישה כל קשר למעשים. מנגד אמר עורך דינה של המורה, רונן חליוה, כי מרשתו נעצרה בתחילה בחשד לאונס ומעשה סדום ובמסגרת הסדר הטיעון הורשעה בסעיפים אחרים. הטיעונים לעונש יחלו בחודש יולי הקרוב.

בדצמבר האחרון נעצר מורה בתיכון מאזור השפלה בחשד לקיום יחסי מין עם תלמידתו בת ה-15. המורה נחקר והודה במעשה, ומבדיקת המשטרה עולה כי היחסים אכן נעשו בהסכמה וכי הנערה הודתה בכך גם היא. אביה של הנערה שגילה על המעשה התלונן במשטרה, מה שהוביל למעצר ולחקירת המורה. הוא שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים עם הרחקה מבית הספר, והמשטרה ממשיכה בחקירת המקרה, בסיומה יוחלט האם להגיש נגדו כתב אישום, על אף שהיחסים נעשו בהסכמה, משום שמדובר בקטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully