וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 19 משערי תקווה תקף את אמו ונמלט

יהושע בריינר ושלומי גבאי

20.6.2013 / 0:01

המשטרה מחפשת אחר הצעיר, תושב אזור השומרון, שלפי החשד תקף את אמו מסיבה לא ברורה. האם פונתה במצב קשה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהיא סובלת מחבלה בראש

כוחות משטרה עורכים מאז אמש (רביעי) חיפושים אחר צעיר בן 19, תושב ההתנחלות שערי תקווה, החשוד שתקף את אמו, בת 47, ופצע אותה באורח קשה. האישה, הסובלת מחבלה בראשה, פונתה לבית החולים השרון בפתח תקווה, ומשם הועברה לבית החולים בילינסון בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. לפי שעה לא ברור מדוע על פי החשד הבן תקף את אמו, אולם נבדקת האפשרת כי הוא לוקה בנפשו.

ביום ראשון הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד רועי אוחנה, תושב קריית מוצקין בן 25, המייחס לו עבירת רצח של אמו בתיה, ניסיון רצח של חברתו שני יגודניק ושתי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה כשדקר נהג ועובר אורח בעת הימלטותו מדירת אמו, לאחר רציחתה ודקירת חברתו. על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות הוא הסיע יחד עם חברתו יגודניק את אמו לדירתה לאחר שחרורה מאשפוז בבית החולים רמב"ם בחיפה. הוא ניגש למחסן, נטל סכין ונכנס אל חדר השינה. בשלב זה עולה כי הוא התיישב על המיטה כשהוא מסתיר את הסכין מאחורי גבו, וקרא לחברתו. היא נכנסה לחדר ולבקשתו סגרה את הדלת. אוחנה שלף את הסכין ודקר את החברה בחזה, ומשם המשיך לסלון ודקר את אמו.

בחקירתו סיפר אוחנה כי החליט לרצוח את חברתו מפני שחשד כי היא בוגדת בו, וכן ביקש לנקום באמו על כך שלדבריו נידתה אותו והפלתה אותו לרעה לעומת אחיו ואחיותיו. כמו כן אמר שחשד כי אמו אינה אמו הביולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully