וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מהסרטים: כוכבת פורנו תלמד חינוך מיני?

מנהל בית ספר יוקרתי בבריטניה אמר שהוא מאמין כי "זה חיוני שילדים יהיו מודעים להבדל בין פורנו באינטרנט ובין המציאות" והוא מעריך ש"אפשר לקבל ערך מוסף מאנשים מהתחום"

בשיעור הזה אף אחד תלמיד לא יפהק: תלמידי בית ספר היוקרתי "דה לייז" שבקיימברידג' עשויים ללמוד בזמן הקרוב שיעורי חינוך מיני משחקנית בסרטי פורנו. מארק סלטר, מנהל בית הספר סיפר כי התלמידים בבית הספר הפרטי צריכים להיות מודעים לאופי הלא-טבעי של החומרים הגסים ברשת. "זה חיוני שילדים יהיו מודעים להבדל בין פורנו באינטרנט ובין המציאות של מערכות יחסים מספקות", הסביר סלטר.

המנהל סיפר כי הוא שוקל להזמין כוכבת סרטי פורנו ללמד חינוך מיני "מהסיבה הפשוטה שאני מרגיש כי אפשר לקבל ערך מוסף מאנשים שעסקו בזה ויהוו השפעה טובה. אני לא חושב שניתן להתחמק מפורנוגרפיה מאחר ואי אפשר לשלוט בתכנים באינטרנט". לדבריו, "יש אנשים צעירים גישה קלה לכל מני תכנים בעייתיים שלא היו זמינים לפני מספר שנים".

סלטר אמר כי חשוב לעודד את הילדים לפעול בשיקול דעת נכון ולעזור להם להבין כי צפייה בפורנו עלולה להיות ממכרת ויכולה לפגום בתפיסות מסוימות שלהם. "בתור בית ספר אנו רואים בחינוך מטפח כעבודתנו החשובה ביותר ובמסגרת הזו עולה הצורך להכין אותם לחיים האמיתיים, בעתיד, וחלק חשוב בזה הוא מערכות היחסים שהם ינהלו. אני חושב שקיים סיכוי כי יכולתם לנהל מערכות יחסים משמעותיות תפגע מגישתם לפורנוגרפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully