וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה במצרים: תיירות נעצרו כי חשבו שצילמו פורנו

עשרה תיירים גיאורגים, בהם גברים ונשים, נעצרו לאחר שצילמו את עצמם צוללים בבגדי ים באתר נופש באלכסנדריה. העשרה, משתתפי תכנית ריאליטי של דוגמניות, שוחררו לאחר יממה

עשרה תיירים גיאורגים נעצרו בסוף השבוע באתר נופש השוכן לחופי הים האדום בחשד כי צילמו סרט "למבוגרים בלבד" במקום. רשת "אל-ערבייה" דיווחה כי העשרה, בהם גברים ונשים, נעצרו בעיר אלכסנדריה בזמן שצילמו את עצמם צוללים בבגדי ים. ביום ראשון, לאחר שהמשטרה לא מצאה דבר בלתי חוקי בקטעי הווידאו שצולמו, הם שוחררו מהמעצר.

"התיירים צללו וצילמו את החי והצומח שבתוך המים", סיפר דובר משרד התיירות המצרי וניסה להסביר את סיבת המעצר: "קצין המשטרה הבין את הסיטואציה בצורה שגויה, בשל חוסר הניסיון שלו". שגריר גיאורגיה במצרים, סוריה ותוניסיה, ארצ'יל דזוליאשווילי, אמר בראיון לתקשורת הגיאורגית כי העשרה הם נציגי תכנית הריאליטי המקומית "טופ גוגו" המציגה את חייהן של דוגמניות.

לדבריו, השגרירות עודכנה עם מעצרם של הצוות ביום שבת. "התקרית חלפה", הוסיף. "משטרת אלכסנדריה התנצלה באופן רשמי, והצוות המשיך בעבודתו". למרות שבמצרים דווח על עשרה תיירים גיאורגים שנעצרו בסך הכל, התקשורת בגיאורגיה דיווחה כי נעצרו 12 ממשתתפי תכנית הריאליטי.

פורנוגרפיה הפכה בחודשים האחרונים לנושא שנוי במחלוקת במצרים. בנובמבר 2012 הגיש התובע הכללי לשעבר עבד אל-מוג'יד מחמוד מכתב רשמי למשרדי התקשורת, ההסברה והפנים בדרישה לאסור על קיומם של אתרים פורנוגרפיים במצרים. במכתבו התבסס התובע לשעבר על החלטת בית משפט במדינה משנת 2009. ביום שבת הוגשה נגד נשיא מצרים מוחמד מורסי תביעה משפטית בטענה שנכשל ביישום האיסור על אתרי פורנו מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully