וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים אולצו לנחות בגלל פתק: "אשרוף המטוס"

טיסה 985 מקהיר לניו יורק נאלצה לשנות את יעדה ולבצע נחיתת חירום בבריטניה, לאחר שהמסר המאיים התגלה על גבי מפית בתא השירותים. המשטרה פועלת לבירור זהותו של הכותב

מטוס נוסעים שהיה בדרכו מקהיר לניו יורק אולץ לשנות הלילה (ראשון) את מסלולו ולנחות בבריטניה, לאחר שבתא השירותים התגלתה מפית שעליה נכתב "אשרוף את המטוס". על פי דיווח סוכנות הידיעות AP, מטוסי קרב בריטיים שהוזנקו לעבר המטוס, שעל סיפונו שהו כ-300 נוסעים, ליוו אותו לנמל התעופה "פרסטוויק" שבגלזגו. עוד נמסר כי עם נחיתתו עוכב המטוס במשך כמה שעות, ורק לאחר מכן הורשו נוסעיו לרדת. כמו כן נמסר כי לא בוצעו מעצרים, וכי הרשויות פועלות לבירור זהותו של הכותב.

את נחיתת טיסה 985 בשדה התעופה קידמו כוחות משטרה רבים. לדברי ה-BBC, אחת מעובדות הרשת, מפיקה בשם נאדה טאופיק, גילתה את המפית בתא השירותים של המטוס. עוד נמסר כי לצד הכיתוב בעיפרון הופיע גם מספר של אחד המושבים. לטענת העובדת, לאחר שגילתה את הפתק סמוך לכיור של השירותים, היא הודיעה על כך לצוות המטוס, וזה נעל את תא השירותים כאמצעי בטיחות.

"זה כמעט נראה כמו כתב של ילד, או של מישהו עם כתב יד מרושל, אבל זה מדאיג", סיפרה טאופיק. "במיוחד בימינו, כשכולם מוטרדים מסוגיית הביטחון בנמלי תעופה". היא הוסיפה שציינה בפני הדיילות כי היא אינה בטוחה אם מדובר במתיחה או לא. "או שלמישהו יש חוש הומור גרוע במיוחד, או שזה פשוט אירוע מפחיד". מהמשטרה נמסר כי טיסות חלופיות יוצעו לכלל הנוסעים, לאחר שכולם יתושאלו בנוגע לתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully