וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכריח קשישה "לנהוג" בלי רישיון – ויואשם

11.6.2013 / 22:37

תושב הוד השרון נאשם שנהג בקלות ראש וסיכן חיי אדם, כיוון שלקשישה בת ה-98 לא היה רישיון. הוא תועד יושב לצד הקשישה. ככל הנראה הוא לחץ על הדוושות ממושבו שלצד ה"נהגת"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

התעלול המסוכן הביא לכתב אישום: לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה הוגשו אתמול (שני) כתב אישום נגד דוד מזון, תושב הוד השרון בשנות ה-40 לחייו, שתועד בסרטון שעלה ליוטיוב מאפשר לקשישה לנהוג במגרש חניה בעיר. הוא נאשם בנהיגה בקלות ראש ובסיכון חיי אדם, כיוון שלקשישה לא היה רישיון נהיגה.

בסרטון "סבתא עושה צלחות" שעלה לרשת בחודש מאי האחרון וצולם ככל הנראה לפני כשנתיים וחצי, נראית הקשישה בת ה-98 נוהגת ברכב מסוג דייהטסו סיריון בתוך מגרש עפר לצדו של מזון, כשהיא יושבת כפופה באופן שלא ברור האם היא רואה היטב את תנאי הדרך. בהמשך האדם מאחורי המצלמה שאל אותה: "סבתא איך היה?" והיא ענתה "בסדר גמור". "את עושה עוד צלחות?", המשיך הצלם, והקשישה ונכדה יצאו לסיבוב נוסף במגרש. רגלו של מזון נראית בצילום כשהיא קרובה למרחב של מושב הנהג וככל הנראה הוא זה שלחץ על הדוושות בפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקח את הקשישה בת ה-98 לסיבוב במגרש חניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הנאשם נהג בפועל ברכב בכך שנטרל את קודן הרכב, העביר את ידית ההילוכים האוטומטית למצב נהיגה, הרים את בלם היד לסירוגין וסובב את גלגל ההגה במידת הצורך", נכתב בכתב האישום. "הנאשם הניח את רגלו השמאלית באזור דוושות התאוצה והבלימה של רכב הדייהטסו, וכל זאת עשה כשהוא יושב במושב שלצד כיסא הנהג".

ראש אגף התנועה הנכנס, ניצב משה אדרי, ממשיך את המדיניות של קודמו - מיקוד אכיפה בעבירות בריונות ועבירות מסכנות חיים. במסגרת מדיניות זו, היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה חקירה סמויה וגלויה לאיתור החשוד. מדיניות מחמירה זו מיושמת גם בתביעות של אגף התנועה, שלא הסתפקו בכתב אישום אלא הגישו גם בקשה לפסילה עד לתום ההליכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully