וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטס חגיגי על הכביש: נתפס ב-219 קמ"ש בכביש 6

שלומי גבאי וקובי מנדל

17.4.2013 / 11:10

תושב חיפה נתפס במהירות שיא בכביש חוצה ישראל, באזור מחלף עירון, וטען: "נסעתי רק 130 קמ"ש". רשיונו נשלל. אתמול נעצר בצפון גם נהג בכביש 70 שנתפס נוסע במהירות 155 קמ"ש

שני נהגים טסים על הכביש ביממה אחת באזור הצפון: תושב חיפה, בן 40, נעצר הלילה (רביעי) ורישיונו נשלל, לאחר שנתפס נוהג במהירות של 219 קמ"ש בכביש מספר 6 באזור מחלף עירון לכיוון צפון. הנהג, שנעצר במסגרת פעילות אכיפה מיוחדת שלאגף התנועה במשטרה, טען כי נסע במהירות של 130 קמ"ש בלבד. הוא יובא היום בפני שופט במסגרת הליך תביעה לחומרה בשיפוט מהיר.

באירוע אחר, על כביש מספר 70 בקטע שבין צומת זבולון לבין צומת סומך נתפס אתמול תושב נצרת, בן 34, נוהג במהירות של 155 קמ"ש. בגופו של הנהג אף נמצא ריכוז אלכוהול בשיעור של פי 2.5 מהמותר. הוא נעצר במקום, רשיונו נפסל ורכבו הושבת.

מצלמות מהירות חדשות. קובי ליאני
"אנחנו בדרך לעשות חיים"/קובי ליאני

שני ארועים נוספים של נהיגה במהירות שחרגה בצורה מיוחדת מן המותר בחוק התרחשו לאחרונה באזור הצפון. לפני מספר שבועות נעצר תושב תל אביב, בן 36, סמוך למחלף בקה, בחלקו הצפוני של כביש מספר 6, לאחר שנקלט על ידי שוטרי אגף התנועה נוסע במהירות של 196 קמ"ש. לאיש, שנהג במכונית מסוג פורשה, נערך שימוע בידי קצין תנועה שבסופו נעצר ונכלא.

נהג פורשה נלכד במהירות 205 קמ"ש. משטרת התנועה, חטיבת דובר המשטרה
מכונית הפורשה שנתפסה במהירות של 196 קמ"ש/חטיבת דובר המשטרה, משטרת התנועה

באירוע נוסף בכביש מספט 6, באזור מחלף אייל לכיוון דרום, נתפס תושב בקה אל-גרביה, בן 23, נתפס בחשד שנהג במהירות של 200 קמ"ש . בשימוע שנערך לו במקום על ידי קצין התנועה שעצר אותו אמר הנהג: "אנחנו בדרך לאילת לעשות חיים, הכביש היה ריק, מאיפה באתם עלינו?". רישיונו של הנהג נפסל למשך 30 ימים, והוא נשלח למעצר בית מלא למשך חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully