וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטין מהרצח בבר-נוער: לא הותקפתי מינית

11.6.2013 / 20:30

החשוד במעורבות ברצח במועדון הקהילה הגאה בתל אביב טען כי אין לו קשר לפעיל בקהילה הגאה, שלפי החשד תקף אותו מינית כשהיה בן 16. במשטרה מתייחסים אליו כקורבן עבירת מין

האם הצעיר החשוד במעורבות ברצח בבר-נוער אכן נפל קורבן לעבירת מין? על אף טענת המשטרה כי המניע לרצח שאירע במועדון הקהילה הגאה בלב תל אביב לפני כארבע שנים הוא נקמה על פגיעה מינית בקרוב משפחתו של החשוד המרכזי פרשה, חגי פליסיאן, קרוב המשפחה החשוד לא משתף פעולה עם חוקריו, ומכחיש כי הותקף מינית. לטענתו, אין לו קשר לפעיל בקהילה הגאה שנעצר גם כן במסגרת הפרשה בחשד שתקף אותו מינית בעת שהיה בן 16.

פרשת הרצח בבר-נוער - כל העדכונים האחרונים:
אחות החשוד שסייע לרצח: "לא היה בקשר עם פליסיאן"
שוטר הומו, לרוצח הבר-נוער: "עזרת לצאת מהארון"
המפכ"ל נגד מחוז תל אביב: לא יהיו עוד מסיבות עיתונאים
עד המדינה: "החלטתי לגמול תודה לקהילה הגאה"

יוני 2013. שלומי גבאי
החשוד ברצח, חגי פליסיאן, וקרוב משפחתו החשוד במעורבות ברצח/שלומי גבאי

חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב משוכנעים כי הצעיר הוא קורבן עבירת מין ולכן מעניקים לו הגנה כמו לכל מתלונן. בשבוע שעבר עצרו חוקרי ימ"ר תל אביב את טרלן חנקישייב, את פליסיאן וכן את קרובו של פליסיאן, בחשד למעורבות בתכנון וביצוע הרצח. בנוסף נעצר פעיל בקהילה הגאה שלפי החשד היה יעד הרצח המקורי, בשל כוונתם של החשודים לנקום בו לאור תקיפת הצעיר החשוד. זהותו של הצעיר שהותקף אסורה לפרסום משום שהיה קטין בעת האירועים, כמו גם זהותו של האדם המוכר בקהילה.

הפעיל הידוע בקהילת הלהט"ב  החשוד בקשר לרצח בבר נוער, יוני 2013. דרור עינב
הפעיל בקהילה הגאה החשוד כי תקף מינית את החשוד במעורבות ברצח/דרור עינב

צעיר נוסף - קרוב משפחה של שלושת החשודים שהיה מעורב בעצמו במזימת הרצח, הפך לפני כארבעה חודשים לעד מדינה והחל לפעול כסוכן בשורות המשטרה. במשך החודשים האחרונים סייע אותו סוכן לחקירה ואסף עבור צוות החוקרים ראיות לכאורה נגד פליסיאן, חנקישייב והחשוד השלישי, בהן הקלטות שלהם. בעימות שערכו השוטרים בין השלושה לבין העד - שהחליט לפנות למשטרה לאור "בגידתם" באמונו ונקיפות המצפון שהתעוררו בו לאור מעשיו, הם הכחישו את החשדות נגדם, ואף כינו את העד "שקרן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התנהלות המשטרה סביב הסרת צו איסור הפרסום בפרשה עוררה ביקורת קשה מצד העומד בראשה, המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו. באגרת ששלח לפקודיו הודיע דנינו כי מעתה ואילך לא תתקיימנה מסיבות עיתונאים של קציני משטרה. כמו כן הודיע המפכ"ל כי הטיפול בצווי איסור פרסום יהיה מעתה בפיקוח של ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה. דנינו הבהיר כי האחריות להתנהלות התקשורתית סביב האירוע, "בדגש על 'מסיבת העיתונאים' שהתנהלה בעניין והיבטי איסור הפרסום, מוטלת על הדרג הפיקודי של משטרת מחוז תל אביב והימ"ר". לאור זאת, החליט רנ"צ דנינו למנות צוות חקירה ארצי "שיתחקר את ההתנהלות סביב האירוע ויפיק את הלקחים הנדרשים במבט צופה פני עתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully