וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות החשוד שסייע לרצח: "לא היה בקשר עם פליסיאן"

שלומי גבאי

11.6.2013 / 17:50

אחותו של טרלן חנקישייב החשוד במעורבות ברצח במועדון הקהילה הגאה בתל אביב, טענה כי רק בשנה האחרונה חלה התקרבות ביחסים בינו לבין החשוד המרכזי ברצח. "הוא חף מפשע"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

בני משפחתו של טרלן חנקישייב, החשוד במעורבות ברצח בבר-נוער, יחד עם העבריין חגי פליסיאן וקרוב משפחתו, מאמינים כי החשדות שמייחסת לו המשטרה – מופרכים. "אני בטוחה שאחי טרלן לא עשה דבר והוא חף מפשע", אמרה היום (שלישי) אחותו של חנקישייב לוואלה! חדשות. לטענתה, אחיה ופליסיאן כלל לא היו בקשר בזמן הרצח – באוגוסט 2009, ורק בשנה האחרונה הקשר ביניהם התהדק. "הם היו חברים, יש להם עסק ביחד - אחד נוהג ושני מעביר סחורה", הוסיפה.

פענוח הרצח בבר-נוער - כל הכותרות:
המפכ"ל נגד מחוז תל אביב: לא יהיו עוד מסיבות עיתונאים
אימת השכונה, יעד משטרתי: מי אתה, חגי פליסיאן?
עד המדינה: "החלטתי לגמול תודה לקהילה הגאה"
השופט נגד המשטרה: פרשה מזעזעת ומתעסקים בפרסום?
"הרוצח בבר-נוער נקם על תקיפה מינית של קרובו"

טרלן חנקישייב,חשוד שסיייע לרוצח בבר נוער. דרור עינב
"חף מפשע". טרלן חנקישייב בהארכת מעצרו/דרור עינב

חוקרי היחידה המרכזית במחוז תל אביב עצרו בשבוע שעבר את חנקישייב, את פליסיאן וכן את קרובו של פליסיאן שהיה בן 16 בזמן הרצח, בחשד למעורבות בתכנון וביצוע הרצח במועדון הנוער של הקהילה הגאה בלב תל אביב לפני כארבע שנים. בנוסף נעצר פעיל בקהילה הגאה שלפי החשד היה יעד הרצח המקורי, בשל כוונתם של החשודים לנקום בו לאור תקיפת הנער החשוד. זהותו של הנער שהותקף אסורה לפרסום משום שהיה קטין בעת האירועים, כמו גם זהותו של האדם המוכר בקהילה. בדיון בבית משפט השלום בהארכת מעצרו אמר הפעיל בקהילה הגאה כי "מעל הכול חשוב לי להגיע לחקר האמת. אני מבין שהפרסומים עושים לי עוול ואני מקווה שאוכל בעתיד לנקות את שמי". בית המשפט הורה להאריך את מעצרו וכן את צו איסור הפרסום על שמו. "כרגע אני מבין שפרסום שמי יפגע בחקירה", הוסיף החשוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
החשוד המרכזי ברצח בבר-נוער: חגי פליסיאן מפרדס כץ. דניאל בוק
לא הכיר את חנקישייב בזמן הרצח? החשוד המרכזי ברצח, חגי פליסיאן/דניאל בוק

אחותו של חנקישייב אמרה כי הופתעה לגלות כי אחיה בן ה-26 נעצר בחשד למעורבות בפרשת הרצח בבר-נוער. "משהו לא התחבר לי, משהו לא הסתדר לי בראש בסיפור הזה", אמרה, "ואני עדיין בטוחה שהוא לא עשה שום דבר". האחות סיפרה כי לא ידעה שלחבר של אחיה יש עבר פלילי. "זה לא כל כך עניין אותי, אלה חברים של אחי. אני יודעת מי זה אחי, ויותר חשוב לי אחי". צעיר נוסף - קרוב משפחה של שלושת החשודים שהיה מעורב בעצמו במזימת הרצח, הפך לפני כארבעה חודשים לעד מדינה והחל לפעול כסוכן בשורות המשטרה. במשך החודשים האחרונים סייע אותו סוכן לחקירה ואסף עבור צוות החוקרים ראיות לכאורה נגד פליסיאן, חנקישייב והחשוד השלישי, בהן הקלטות שלהם. בעימות שערכו השוטרים בין השלושה לבין העד - שהחליט לפנות למשטרה לאור "בגידתם" באמונו ונקיפות המצפון שהתעוררו בו לאור מעשיו, הם הכחישו את החשדות נגדם, ואף כינו את העד "שקרן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקיפות מצפון. עד המדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התנהלות המשטרה סביב הסרת צו איסור הפרסום בפרשה עוררה ביקורת קשה מצד העומד בראשה, המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו. באגרת ששלח לפקודיו הודיע דנינו כי מעתה ואילך לא תתקיימנה מסיבות עיתונאים של קציני משטרה. כמו כן הודיע המפכ"ל כי הטיפול בצווי איסור פרסום יהיה מעתה בפיקוח של ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה. דנינו הבהיר כי האחריות להתנהלות התקשורתית סביב האירוע, "בדגש על 'מסיבת העיתונאים' שהתנהלה בעניין והיבטי איסור הפרסום, מוטלת על הדרג הפיקודי של משטרת מחוז תל אביב והימ"ר". לאור זאת, החליט רנ"צ דנינו למנות צוות חקירה ארצי "שיתחקר את ההתנהלות סביב האירוע ויפיק את הלקחים הנדרשים במבט צופה פני עתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully