וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הומו, לרוצח הבר-נוער: "עזרת לצאת מהארון"

תומר רביב, שהיה באותו לילה אכזרי בבר-נוער בתור נער בן 18 וכיום שוטר, פרסם סטטוס בפייסבוק בו הוא מתאר את רגעי האימה. לרוצח הוא "הודה" שבזכותו הוא לא מתבייש במי שהוא

פענוח הרצח בבר-נוער מעלה זיכרונות קשים אצל מי שנכח שם באותו הלילה, ואלה מתערבבים עם השמחה על מעצר החשודים ועל תחילת פיצוח הפרשה שהסעירה את המדינה ואת הקהילה הגאה בפרט. תומר רביב, שהיה בבר-נוער באותו הלילה, אז בן 18 וכיום שוטר, פרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו ובו פירט את תחושותיו מאותו לילה נורא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומר רביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני שלוש שנים וחצי, כשהייתי בן 18, באת לרצוח אותי. לא הצלחת. אבל רצחת שניים מהחברים שלי", פתח תומר את דבריו, שכוונו ל"רוצח של הבר-נוער". "מאותו היום אתה לא עוזב אותי ואתה הולך איתי ממקום למקום. מאותו הלילה הזוועתי, הדמות השחורה שלך, עם המסכה השחורה שהייתה לך על הפנים והאקדח המקולל שאחזת בו, לא עוזבת אותי", כתב. כעת, כשתומר משרת במשטרה, הוא קרוב פיזית לחשוד ברצח: "אתה יושב בתא המעצר שהוא ממש כמה מטרים בודדים מהמשרד שלי, כן, המרחק שמפריד בינינו כעת עומד על עשרה מטר".

חגי פלסיאן החשוד ברצ בבר נוער. דרור עינב
"אתה יושב בתא המעצר שהוא ממש כמה מטרים בודדים מהמשרד שלי". אחד החשודים ברצח ששמו הותר לפרסום - חגי פליסיאן/דרור עינב

רגעי האימה גם הם אינם נחסכים מהסטטוס. "זוכר את כל שלוליות הדם? הבכי, היללות, גניחות הכאב והייסורים, ההרוגים והפצועים ששכבו שרועים על הרצפה חסרי אונים בתוך שלוליות הדם הרעש, הכאב וההד של הכדורים?", כתב רביב, ותיאר כיצד בזמן שירה רצה לצעוק לו "בבקשה אל תירה בי, אני לא הומו, אני סטרייט". את הדברים האלה, בסופו של דבר, הוא לא אמר. "בשלושה דברים עזרת לי", ביקש רביב להבהיר לרוצח. "לצאת מהארון, להיות גאה במי שאני ולאהוב את החיים שלי יותר. אחרי שבית המשפט ירשיע אותך, אפרד ממך סופית. אני אמשיך את חיי החופשיים, ואתה תיכלא בבית הסוהר עד סוף חייך!".

חדר המועדון בו התבצע הירי בתל אביב נגד הקהילה ההומו-לסבית. רויטרס
"זוכר את כל שלוליות הדם? הבכי וגניחות הכאב?". הבר-נוער, רגע אחרי הטבח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully