וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד הגורל: קטועת זרוע זכתה בתואר מלכת היופי

ניקול קלי לא נתנה לדבר לעמוד בדרכה למרות שנולדה ללא יד שמאל. אך לזה אפילו היא לא האמינה: "לו היו אומרים לי לפני שנה שהתואר 'מלכת היופי' הוא בעתיד שלי, הייתי צוחקת"

ניקול קלי בת ה-23 ריגשה אתמול (שני) את מדינת איווה כשזכתה בתחרות "מלכת היופי" המקומית – וכעת היא עושה את דרכה לתחרות הגדולה "מיס ארה"ב". קלי נולדה ללא חצי מזרועה השמאלית. "כששואלים אותי מה קרה לזרוע שלי, אני אוהבת לשאול 'מה אתם חושבים?' והתשובה האהובה עליי שקיבלתי היא שהיא נכרתה על ידי כריש", סיפרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלי מבצעת שיר במסגרת תחרות הכשרונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלי התרגלה כבר למבטים התוהים של אנשים הנתקלים בה לראשונה, אך היא לא נתנה לדבר לעצור בעדה: " ניסיתי הכל! בייסבול, ריקוד, צלילה... אין דבר שלא הייתי מוכנה לנסות. מצאתי את התשוקה שלי בחיים – וזה המקום היחיד בו אני מרשה לאנשים לבהות – הבמה". בתחרות שארכה שלושה ימים היא ביצעה שיר ממחזמר מפורסם בברודווי, המקום אליו שואפת להגיע.

היא התקשתה להסתיר את הפתעתה והתרגשותה כשמלכת היופי היוצאת העבירה לה את הכתר ועמו את התואר הנכסף. "לו הייתם אומרים לי לפני שנה שהתואר 'מלכת היופי' הוא בעתיד שלי, הייתי צוחקת. אז אולי לא ציפיתי שזו הדרך שלפניי, אבל עכשיו אני רואה כי זו התאמה מושלמת ואני נרגשת להיות מוקפת על ידי אנשים שתמכו בדרכי".

מספר נשים צעירות אשר סובלות ממוגבלויות השתתפו במהלך השנים בתחרות מלכת היופי האמריקנית. בשנה שעברה הייתה זו אלכסיס וינמן, אשר הפכה להיות המתחרה האוטיסטית הראשונה בהיסטוריה של מיס ארה"ב ובשנת 1994 זכתה התר וויטסטון מאלבמה בתואר והייתה לאישה החירשת הראשונה בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully