וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס קליפורניה: "השטן ניסה לפתות אותי"

טלי גולדשטין

12.5.2009 / 12:40

קארי פרז'ין, שהיתה מועמדת בתחרות מיס ארה"ב, ממשיכה להגן על אמירותיה נגד נישואים חד-מיניים. "אלוהים קרא לי לדבוק בערכיי"

מיס קליפורניה קארי פרז'ין לא מפסיקה לעשות גלים מאז תחרות מלכת היופי "מיס ארצות הברית", בה הכריזה בריש גלי כי היא מתנגדת לנישואים חד-מיניים. פרז'ין, שעוררה את זעמם של ארגוני ההומואים והלסביות בעקבות אמירותיה, התראיינה בתוכנית רדיו ונשאלה שוב לגבי תשובתה השנויה במחלוקת. פרז'ין שלפה תשובה מקורית בהחלט: "חשתי שהשטן היה בתוכי ומנסה לפתות אותי בכך שהוא מעמיד אותי למבחן", ענתה מלכת היופי.

"ואז אלוהים היה בתוך ראשי ובתוך לבי ושמעתי אותו אומר: 'אל תתפשרי. עליך לעמוד על שלך בשבילי ועליך לחלוק אותי עם האנשים האלו. עליך להראות שאינך מוכנה להתפשר בשביל תואר מיס ארה"ב. באותו רגע ידעתי שהדבר החשוב הוא לא הניצחון. עלי לדבוק בערכיי".

מיס קליפורניה, שהיתה מועמדת בתחרות מיס ארה"ב שנערכה לפני כשבועיים, התגייסה לקמפיין המתנגד לנישואין חד-מיניים. בראיון לתוכנית "Today" ברשת NBC, אמרה מלכת היופי כי היא עובדת עם הארגון הארצי לנישואים במטרה "להגן על מבנה הנישואים המסורתי".

פרז'ין, המועמדת שזכתה בסופו של דבר במקום השני בתחרות מיס ארה"ב ששודרה ב-19 באפריל, טענה כי הפסידה את הכתר משום שדיברה בגנות נישואים חד-מיניים. במהלך הטקס, ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה, מיס קליפורניה אמרה כי היא מאמינה ש"נישואים צריכים להיערך בין גבר לאישה", לאחר שנשאלה בנושא על ידי אחד השופטים. "זה עלה לי בכתר", אמרה פרז'ין לאחר התחרות.

"אנחנו חיים בארץ בה כל אחד רשאי לבחור אם להינשא לבן מינו או לבן המין השני. אני מאמינה שנישואים צריכים להיות בין גבר לאישה. אני לא רוצה לפגוע באף אחד, אך אני חונכתי בצורה הזאת", אמרה פרז'ין בטקס. הקטע הפך ללהיט ביו-טיוב. חלק מהקהל בטקס קרא בוז לעברה, אך היא גם זכתה לתשואות מחלק אחר של הקהל.

לאחר הטקס אמרה פרז'ין, כי "בדיעבד, לא הייתי עושה זאת אחרת. אמרתי מה שאני מרגישה. הבעתי דעה שהיא האמת שלי וזה כל מה שאני יכולה לעשות". השופט ששאל את השאלה, הבלוגר הנודע פרז הילטון, אמר כי הוא היה בהלם מהתשובה, ש"פגעה במיליוני הומואים ולסביות אמריקאים, במשפחות שלהם ובתומכיהם". הוא הודה כי התשובה עלתה לה במקום הראשון: "היא הפסידה בגלל השאלה. היא היתה המועמדת המובילה לפני כן". קית' לואיס, המנהל של תחרות מיס קליפורניה פרסם הודעת גינוי לדבריה של פרז'ין.

מאז התחרות הפכה פרז'ין לפעילה פוליטית נגד נישואים חד-מיניים. פרז'ין בת ה-21 הגיעה באחרונה לוושינגטון כדי לקדם את האג'נדה שלה ואמרה כי נישואים הם "דבר יקר מאד לליבה" וכי היא נמצאת בוושינגטון הבירה במטרה להצילם. לדבריה, אנשים רבים הודו לה על כך שעמדה על שלה בתחרות והגנה על נישואים בין גבר לאישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully