וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס ארקיע שהמריא מאילת ביצע נחיתת חירום בדרום

זמן קצר לאחר המראתו זיהה הטייס תקלה במטוס, שעל סיפונו היו 80 נוסעים. הוא כיבה את אחד ממנועיו בשל מחסור בשמן, וביצע נחיתת חירום בבסיס עובדה. לא היו נפגעים באירוע

מטוס "ארקיע" מסוג ATR שעל סיפונו 80 נוסעים ביצע לפני זמן קצר (ראשון) נחיתת חירום בשדה התעופה בעובדה, זאת לאחר שהטייס הבחין בתקלה זמן קצר לאחר המראה משדה התעופה באילת. המטוס נחת בשלום ואיש לא נפגע באירוע. מחברת ארקיע נמסר כי עם המראתו זוהתה במטוס ירידה בכמות השמן באחד ממנועי המטוס. הטייס כיבה את מנוע המטוס והנחית אותו בשלום.

בשבוע שעבר מסוק "קוברה" של חיל האוויר ביצע גם כן נחיתת חירום בבסיס בדרום הארץ, לאחר שהטייס הבחין בתקלה טכנית במסוק. לאחר בדיקה ראשונית בשטח, הוחלט כי אין אפשרות לתקן את המסוק במקום ועל כן הוקפץ מסוק יסעור לאזור כדי לסייע בחילוצו. בתום החילוץ הוא הועמס על גבי משאית ומשם הועבר לבסיס חיל האוויר.

לפני כשלושה חודשים התרסק מסוק מאותו הדגם בעת טיסת אימונים שגרתית בעת שעשה את דרכו חזרה לבסיס פלמחים משטחי האימון בדרום הארץ. כתוצאה מההתרסקות נהרגו סגן-אלוף (במיל') נועם רון ורב-סרן (במיל') ארז פלקסר. בתחקיר האירוע התברר כי ההתרסקות נבעה מכשל טכני במדחף (רוטור) האחורי של המסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully