וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט טבע למוות באמבטיה בשרון; נבדק חשד לרשלנות

9.6.2013 / 16:09

מוקדם יותר פונה בן שנתיים לבית החולים במצב אנוש, לאחר שככל הנראה טבע בביתו בקלנסווה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה צפויה לחקור את הוריו ובני משפחה נוספים

פעוט כבן שנתיים מת בצהריים (ראשון) בדרכו לבית החולים, לאחר שככל הנראה טבע באמבטיה בביתו בקלנסווה שבשרון. המשטרה צפויה לתחקר את ההורים כדי לבדוק האם קיים חשד לרשלנות. מוקדם יותר הובהל הפעוט על ידי בן משפחה למרכז הרפואי ביישוב כשמצבו אנוש, וצוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום החל מיד לבצע בו פעולות החייאה. לאחר שמצבו הידרדר הובהל הפעוט לבית החולים מאיר בכפר סבא, תוך כדי פעולות ההחייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה החלה לחקור את האירוע ולבדוק את נסיבות המקרה, אולם לפי שעה נסיבות האירוע אינן ברורות. עוד עולה כי הוריו של הפעוט יתוחקרו בהמשך וכן כל מי שהיה נוכח בבית המשפחה בזמן האירוע. המשטרה תבקש לבדוק האם מדובר ברשלנות או בגורם אחר שהוביל לתוצאה הקשה.

מעוז ושגל, פרמדיק שטיפל עם צוותו בפעוט, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על תינוק ללא הכרה שפונה למרכז הרפואי. כשהגענו למקום מצאנו את התינוק במצב שתיארו לנו והתחלנו בפעולות החייאה. לאחר מכן פינינו אותו לבית חולים תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות הכוללות עיסויים וטיפול תרופתי". לדבריו, קרוב משפחתו של הפעוט סיפר כי התינוק נמצא מתחת למים ללא הכרה וללא נשימה.

בחודש נובמבר טבע למוות בן שש באמבטיה בביתו שבבית שמש, בעת ששיחק עם אחיו בן החמש. מחקירת האירוע עלה כי השניים ערכו תחרות שבמסגרתה השאירו את ראשם מתחת לפני המים. לאחר זמן מה העלה בן החמש את ראשו מעל המים, והתעורר אצלו חשש כי אחיו הגדול סובל ממצוקה, שכן גופו לא זז במשך זמן רב. הילד הזעיק את אמו, וזו משתה את בנה מן האמבטיה והזעיקה את כוחות מגן דוד אדום. הצוות ביצע בילד פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים, ואולם כעבור שבועיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully