וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבר הילד שטבע באמבטיה: "גזרה משמיים נגזרה"

13.11.2012 / 20:28

רבים אמרו תהילים וקיוו לנס שיותיר בחיים את בנימין הרשפלד בן השש מבית שמש, שהלך לעולמו לאחר שנאבק על חייו כשבועיים. "זה לא קל, והכאב של המשפחה הוא עצום"

מאות בני אדם ליוו היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בבית שמש את הילד בנימין הרשפלד, שטבע לפני כשבועיים באמבטיה בביתו בעת ששיחק עם אחיו, ומת אתמול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

אחד מקרובי משפחת הרשפלד, המוכרת היטב בקרב תושבי בית שמש, אמר כי תושבי העיר נרתמו לסייע ולתמוך במשפחה. "כולם נרתמו לאמירת תהילים, להפרשת חלה ולקבלת שבת לפני הזמן לרפואתו. כולם עשו הכל כדי לסייע למשפחה ולהצלתו של בנימין", אמר המקורב, והוסיף כי "כל ילדי העיר, כ-7,000 ילדים, אמרו ביחד תהילים לרפואתו. זה לא קל והכאב של המשפחה ובכלל הוא עצום אבל גזרה משמיים נגזרה והוא נפטר". בנימין הוא אחד מששת ילדיהם של משפחת הרשפלד, ואביו הוא ראש כולל בעיר "שמאוד מוכר ומוערך על ידי הציבור", כדברי המקורב. "מדובר במשפחה טובה, שקטה וצנועה שכולם מעריכים אותם".

בנימין טבע באמבטיה בביתו בעת ששיחק עם אחיו בן החמש. השניים התחרו ביניהם מי יצליח להשאיר זמן רב יותר את ראשו מתחת לפני המים. לאחר זמן מה העלה בן החמש את ראשו מעל המים וחשש שאחיו הגדול סובל ממצוקה, שכן גופו לא זז במשך זמן רב. הילד הזעיק את אמו, וזו משתה את בנה מן האמבטיה והזעיקה את כוחות מגן דוד אדום, אשר ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים, שם מת אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully