וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: התעללו וכלאו אליגטור "מחמד" 15 שנה במרתף

שמועות על הזוחל השבוי התרוצצו באוהיו במשך שנים אך רק לאחרונה, פקחים איתרו אותו כשפורסם סרטון שבו גברים השליכו עליו בקבוקי בירה. "כשהוא ראה שמש הוא עצם עיניים בכאב"

הפתעה לא נעימה במרתף: פקחים באוהיו שהגיעו לבית בסינסינטי איתרו השבוע מתחת למדרגות מחסן שבו היה כלוא אליגטור באורך של יותר משני מטרים. במשרד החקלאות המחוזי אמרו כי הזוחל הגדול הוחזק בתנאים כה לקויים וכמעט מת.

האליגטור הוחזק במרתף במשך 15 שנים, ותנאי כליאתו מנעו ממנו לגדול לאורך המתאים לגילו - כשלושה מטרים וחצי. המחסור באור שמש ובתזונה נאותה תרמו אף הם למצבו, ונמסר כי הוא אותר במצב קשה מאוד, כשהוא תשוש. בפיו חסרות שיניים והוא סובל ממחלות רבות. "כשהוצאנו אותו לשמש, הוא סגר את עיניו לזמן רב בכאב. זה היה מאוד עצוב", אמר אחד הפקחים.

שמועות על החיה הכלואה התעוררו בשכונה במשך שנתיים. הפקחים הוזעקו לבסוף בבית עם צו חיפוש אחרי ששני הגברים שגרים בו, פרסמו בפייסבוק סרטון בו הם מצחקקים לצד האליגטור ומשליכים בקבוקי בירה על ראשו. הם אף הותירו את פתוחה את הדלת האחורית של המחסן, כדי שילדי השכונה יוכלו להביט בזוחל הכלוא. התביעה באוהיו מתכוונת להאשים אותם בהתעללות בבעלי חיים ובהחזקה לא חוקית של בעל חיים נדיר.

לקריאה נוספת
"תנין-מחמד" התגלה בכפר פלסטיני - והוכה למוות
מול המצלמה: תנין זינק על ראשו של תייר סקרן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה משיניו של האליגטור חסרות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוחל קטן מגודלו המשוער לגילו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully