וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 84 עקפה בתור - וזכתה ב-590 מיליון דולר בלוטו

במשך שבועות תהו תושבי פלורידה מי משכניהם זכה בפרס הענק בהגרלת הלוטו הארצית. כעת מתברר שמדובר באלמנה, שרכשה את הטופס הזוכה בזכות טוב לבו של גבר אדיב בסופרמרקט

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בחודש שעבר הסתקרנה ארצות הברית כולה לגלות מיהו האלמוני שזכה בפרס הענק בהגרלת הלוטו הארצית, ה"פאוורפול". אחרי שבועות רבים בהם איש לא זכה בפרס הגדול, זינק סכום הפרס לשיא של 590 מיליון דולרים.

תוך זמן קצר התברר שטופס אחד זכה בפרס, וכי מדובר בתושב פלורידה. רבים תהו אם מדובר באחד משכניהם, בין אם כדי לברכו על הזכייה או כדי לחזר על דלתו ולבקש נדבה. רק אמש (רביעי) נפתרה התעלומה: הזוכה המאושרת היא אלמנה בת 84, גלוריה ס. מקנזי, שפרשה לגמלאות ממיין לפלורידה לפני כעשור יחד עם בעלה. הוא מת ב-2005.

גלוריה ס. מקנזי, זכתה ב-590 מיליון דולר בלוטו בפלורידה. AP
מקנזי במרכז עם שניים מבניה. שתזכה לרווחה כלכלית/AP

מקנזי היא אם לארבעה, וסירבה להתראיין ולספר מה תעשה בסכום הפרס. בהצהרה קצרה שמסרה התגלה הסיפור המשעשע שהוביל לזכייה המדהימה: "בזמן התור בסופרמרקט, משתתף אחר בלוטו היה אדיב מספיק כדי לתת לי לעקוף אותו בתור, ולרכוש את כרטיס הזכייה המהירה".

החוק בפלורידה מאפשר לזוכים לגרוף את הכסף ללא מסים או ריבית לאורך כ-30 שנים, אך מקנזי העדיפה לקבלו בבת אחת, וקיבלה 370 מיליון דולרים במזומן. גם מסכום זה ינוכו כמה עשרות מיליוני דולרים. אם הייתה פורסת את הסכום לאורך 30 חודשים, הייתה פטורה ממס על הסכום החלקי. הפרס הגדול ביותר בהגרלת הלוטו האמריקנית היה 656 מיליון דולרים. שלושה זוכים חלקו אותו במרץ 2012.

לקריאה נוספת
לפני כ-3 חודשים: אלמוני גרף 338 מיליון דולר בלוטו האמריקני
הגרלות הלוטו: הציבור משלם - ולכן הציבור מטומטם // דעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully