וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין שערורייתי בברזיל: "אני שמחה להיות זונה"

הסלוגן הפרובוקטיבי עלה כחלק מקמפיין אינטרנטי של משרד הבריאות במדינה - ועורר ביקורת רבה, בטענה שהוא מאדיר את תעשיית המין. מטרתו הייתה להעלות את המודעות למחלות מין

משרד החוץ של ברזיל פתח באחרונה בקמפיין באינטרנט תחת הכותרת "אני שמחה להיות זונה", שנועד להילחם בדעות הקדומות שיש לציבור על העוסקות בתעשיית המין. אלא שבאופן לא מפתיע הקמפיין עורר ביקורת רבה, בטענה כי הוא מאדיר את תעשיית הזנות - והסלוגן הוסר מהרשת.

שר הבריאות אלכסנדר פאדלייה טען כי מעולם לא אישר את הסלוגן השנוי במחלוקת. "אני לא חושב שזה מסר שאנחנו צריכים להעביר", אמר. לדבריו, הקמפיין לא היה אמור להתפרסם ומדובר בטעות אנוש. "כל אני עומד בראש המשרד, מודעה כזאת לא תהיה חלק מהקמפיינים שלנו", הבטיח.

ממשלת ברזיל זוכה לשבחים רבים על מלחמתה במחלות המין, שהתפשטו בשנים האחרונות בעקבות העוני המחריף שהוביל צעירים וצעירות רבים לעסוק בזנות. הממשלה לקחה על עצמה לטפל בתופעה, והחלה לחלק קונדומים במדינה שמתבצעת ללא תשלום. עם זאת, לא מדובר בפעם הראשונה שקמפיין של משרד הבריאות המקומי מושך ביקורת שלילית. הפעם הקמפיין לא יוסר במלואו, ובמשרד החליטו שבמקום ההתייחסות לשמחה שבמקצוע הזנות, הוא יעלה תחת הכותרת "לא מתבייש להשתמש בקונדום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שר הבריאות טען כי מעולם לא אישר את הסלוגן השנוי במחלוקת./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully