וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור מהצוות שחיסל את בן לאדן הוא עכשיו גיבורה

חודשים בודדים אחרי החיסול ופרישתו מיחידת אריות הים, החליט כריס בק לחשוף את הסוד, ולהפוך לאישה. בספר חושפני היא מספרת: "הייתי אמזונה שהתחפשה לחייל אמריקני"

בקריירה בת 20 שנה במדי חיל הים האמריקני - בשיאה לקח חלק בחיסולו של גדול הטרוריסטים - כריס בק שמר על סודות צבאיים רבים. אך לאחר שניהל את מרבית חייו כחייל באחת היחידות המובחרות בצי האמריקני, החליט לחשוף את הסוד הגדול ביותר ששמר – הוא תמיד הרגיש יותר "כריסטין" מאשר "כריס".

בשנת 2011 פרש בק מצוות 6 ביחידת "אריות הים", חודשים בודדים לאחר חיסולו של מנהיג אל קאעדה אוסמה בן לאדן, ולאחרונה החליט לחשוף את המאבק הנפשי לאורך כל השנים ואת תהליך הפיכת הזהות המינית שלו. בספרה, "הנסיכה הלוחמת", מספרת כריסטין על ההחלטה והתהליך להתחיל לחיות כאישה לאחר שפרשה מהצבא לאחר שקיבלה שני עיטורים על התנהלותה במשימות מסוכנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריס וכריסטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריסטין גדלה ככריס בבית נוצרי שמרני. האב, מאמן ספורט, עודד את בנו לשחק פוטבול ו"להתנהג כמו גבר". אך כבר מגיל שלוש או ארבע החל בק להתלבש בבגדיה של אחותו, האנה, והלך לישון כשהוא מתפלל להתעורר בגוף כמו שלה.

למרות שכריס ידע שהוא כלוא בגוף הלא נכון, הוא הרגיש שלהתגייס לאריות הים זה הדבר הנכון עבורו. "להיות אריה ים זה להיות בעל עוז רוח. זה לאלה ששואפים גבוה. הם מתאמנים כמו ספורטאים אולימפיים וזה מאפשר לכל אחד לבלוט באופן אינדיבדואלי. כילד הוא ניסה לגרום לאביו להיות גאה בו", סיפרה אל שפקהארד, פסיכיאטרית ומומחית לטרור שכתבה את הספר לצד כריסטין.

כריס נישא פעמיים, כחלק מלחץ שהחברה הפעילה עליו, הוסיפה שפקהארד. בספר סיפרה כריסטין כיצד במשימה אחת נאלצה להתחפש לגבר אפגני. "זה היה משונה שיכולתי לגדל זקן ולעבוד עליהם שאני אחד מהם – בעוד שהייתי באמת אמזונה שהתחפשה לחייל אמריקני", כתבה.

בגיל 46 נחשף בק לראשונה כאישה. הוא שינה את תמונת הפרופיל שלו ברשת החברתית לתמונתו המעודכנת ככריסטין. "אני מסיר עכשיו את כל התחפושות ונותן לעולם לראות את הזהות האמיתית שלי כאישה", כתבה. חבריו ביחידה הגיבו בתדהמה מסוימת, אך תמכו בהחלטתו: "אחי, אני איתך ... להיות אריה ים זה קשה, אבל זה נראה לי קשה יותר", כתב אחד. "אני לא יכול להגיד שאני מבין את ההחלטה, אבל אני מכבד את האומץ שלך," כתב חבר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully