וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה תפתח כלא לאסירים טרנסג'נדרים

אחד מבתי הסוהר הראשונים בעולם שמיועד לאסירים טרנסג'נדרים ייפתח בקרוב סמוך לעיר פירנציה שבאיטליה. עד עתה נכלאו אסירים טרנסג'נדרים באגף מיוחד בכלא לנשים

איטליה צפויה לפתוח את אחד מבתי הסוהר הראשונים לאסירים טרנסג'נדרים, כך דווחה אתמול (שלישי) רשת BBC. בית הסוהר המיועד הוא מתקן כליאה לנשים כמעט ריק הנמצא בעיר פוצאלה, סמוך לפירנצה. הוא צפוי לאכלס בעיקר אסירים שהורשעו בעבירות סמים וזנות.

על פי ההערכות, באיטליה ישנם כ-60 אסירים טרנסג'נדרים, ועל פי דיווחים, כ-30 מהם יועברו לבית הסוהר המיוחד. כתב ה-BBC באיטליה דיווח כי עד עתה, אסירים טרנסג'נדרים נכלאו בבית סוהר לנשים, שם הם הופרדו לשם שמירה על ביטחונם.

ארגוני זכויות הקהילה ההומוסקסואלית באיטליה בירכו על ההחלטה לייעד בית סוהר שיספק לאסירים טרנסג'ינדרים את התמיכה הפסיכולוגית הנדרשת.

אולם, חבר מועצה מקומית טען שהוא לא מבין מדוע בית הסוהר בפוצאלה נותר כמעט ריק במשך זמן כה רב. "יש לפחות 30 עד 40 נשים שמוחזקות בכלא סמוך המוכנות למעבר לבית סוהר בעל אבטחה בינונית כמו זה בפוצאלה. אבל הם הכילו תנאי כניסה מאוד מגבילים" , אמר פרנקו קורליאונה לסוכנות הידיעות האיטלקית אדנקרונוס. על פי העיתון "איל ג'ורנלה", כרגע כלואות בבית הסוהר רק שתי אסירות, אך קיים בו צוות של 22 עובדים. במקום יש ספריה, מרכז ספורט, מגרש כדורגל, וקרקע חקלאית בה גדלים זיתים וענבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully