וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מדוע התאבדה השחקנית הבוליוודית?

4.6.2013 / 15:01

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים עם שר התקשורת והרווחה לשעבר, משה כחלון, והבהיר לו כי למרות הבטחתו טרם מערכת הבחירות האחרונה - לא יוכל למנותו לראש מנהל מקרקעי ישראל. התפקיד יופקד כעת בידיו של שר השיכון אורי אריאל מהבית היהודי.

המהומות בטורקיה: סגנו של ראש הממשלה ארדואן, בולנט ארינק ייפגש עם חלק ממארגני ההפגנה המקורית נגד הריסת פארק גזי באיסטנבול, ההפגנה שהציתה את המהומות ברחבי המדינה. במסיבת עיתונאים אמר ארינק כי "יש צורך לתקשר כדי להסיר את הבלבול מראשי האנשים".

ג'יאה קהאן, שחקנית בוליוודווית מפורסמת בהודו, נמצאה היום בדירתה ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה התאבדה. השחקנית נמצאה תלויה על ידי אימה, וגופתה הועברה לנתיחה שלאחר המוות.

ומה הצחיק כל כך את שר החינוך? במסגרת מרתון דיונים שקיימה הכנסת לתוך הלילה, עלה לדיון חוק המחמיר את הענישה על הברחת חפצים מסוכנים לתוך בתי הסוהר. שר החינוך שי פירון שהציג את החוק, לא הצליח לעצור את פרץ הצחוק שתקף אותו, ולבסוף ירד מהדוכן.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, הטמפרטורות יוסיפו לרדת, והן יהיו רגילות בעונה. מחר - נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully