וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אסירים סייעו להפעיל רשת הימורים בצפון

קובי דוד וקובי מנדל

4.6.2013 / 17:05

שני בני אדם נעצרו בפשיטה של המשטרה על שני "קפה אינטרנט" במעלות תרשיחא ובמגדל העמק, בחשד שהעפילו רשת הימורים שגלגלה מיליונים. האסירים חשודים כי היו שותפים בעסקים

נחשפה רשת הימורים לא חוקיים בצפון: מיכאל דטיאשווילי, תושב מעונה בן 38 ואליהו נעים, המכונה "הקוסם", תושב ירושלים בן 45, נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שהפעילו את הרשת שגלגלה מיליוני שקלים ב"קפה אינטרנט" במעלות תרשיחא ובמגדל העמק. מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט בנצרת בשישה ימים.

חוקרי היחידה המרכזית מחוז צפון בפיקודו של נצ"מ מיכאל שפשק עצרו את שני החשודים לאחר חקירה סמויה שהתנהלה בחודשיים האחרונים. חיים חביו תושב הרצליה, המרצה שני מאסרי עולם בגין שני מעשי רצח ובסאם חרירי אגבריה, תושב כפר יאסיף, המרצה את עונשו בגין עבירות סמים חשודים כי היו שותפים לעסקים ולרווחים, ודאגו לפקח על כל המתרחש מאחורי הקלעים, בשעה שהם מרצים את עונשם. על פי החשד, רווחי ההימורים הועברו לבנות הזוג ולקרוביהם חביו ואגברייה.

הבוקר פשטו כוחות גדולים מהיחידה המרכזית מחוז צפון, שוטרי יס"מ, בלשים וחוקרים על בתיהם של החשודים המרכזים. כמו כן, עוכבו שישה חשודים נוספים - בני משפתחם של החשודים. בנוסף, פשטו החוקרים על בתי העסק במגדל העמק ובמעלות תרשיחא. במהלך הפשיטה נתפס רכוש רב הכולל, שני רכבים פרטיים מסוג מרצדס, מחשבים, כספת בנק ותכשיטים. בכוונתם של חוקרי היחידה להקפיא את חשבונות הבנק של החשודים.

החשודים נחקרו על ידי חוקרי מחלק תשאול בימ"ר מחוז צפון בפיקוד סנ"צ שי דיכטר, סנ"צ אבישי מועלם ופקד אלון בר אורין. "ההימורים הבלתי חוקיים פוגעים באזרחים ומשפחות בהיבט הכלכלי והפלילי כאחד", ציין מפקד המחוז הצפוני ניצב רוני עטיה. "אנו כמשטרה נפעל למיגור התופעה וידנו תשיג את העבריינים שמפעילים מקומות הימורים שכאלו. כסף ורכוש שהושג בדרך זו בלתי חוקית ועל ידי עברות פליליות יוחלט", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully