וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ניסה להצית בית כנסת - מסיבה משיחית

4.6.2013 / 9:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

העימותים בטורקיה נמשכים ואף עולים מדרגה: גבר בן 22 נהרג הלילה בהפגנה נגד הממשלה בדרום טורקיה – כך דיווחה רשת הטלוויזיה הטורקית NTV. על פי הדיווח, ההרוג, עבדוללה קומרט, נפצע באורח אנוש מירי של אלמוני במהלך הפגנה במחוז האטאי, ומת מאוחר יותר בבית החולים.

תושב טירת כרמל נעצר הלילה לאחר שעל פי החשד פרץ לבית כנסת בעיר וניסה להצית את המקום. האיש נעצר בתוך בית הכנסת, ואמר לשוטרים כי התכוון להצית את המקום מסיבות משיחיות.

ניצחון לאופוזיציה בבחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים. יושב ראש סיעת העבודה חבר הכנסת יצחק הרצוג וחבר הכנסת יצחק כהן מש"ס נבחרו אתמול כנציגי הכנסת בוועדה. יושב ראש ועדת החוקה, חבר הכנסת דוד רותם, שהתמודד גם הוא לתפקיד מטעם הקואליציה, לא נבחר לתפקיד.

שמונה בני אדם נהרגו אתמול בצ'כיה ובאוסטריה כתוצאה מהשיטפונות הקשים הפוקדים את האזור. בפראג הוכרז אתמול על מתכונת חירום, ואלפי בני אדם פונו מבתיהם במדינה, וכן בגרמניה ובאוסטריה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, הטמפרטורות יוסיפו לרדת, והן יהיו רגילות בעונה. מחר יהיה נאה וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully