וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש לא תחקור את הירי בבנק: "אין חשד לפלילים"

1.6.2013 / 21:15

במחלקה לחקירות שוטרים סתרו את דבריו של השר לביטחון הפנים וציינו כי התנהלות השוטרים שהשתלטו על סניף הבנק בבאר שבע לא תיבדק, גם לאחר שנטען כי הם שירו באחד הפצועים

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

בניגוד לדבריו של השר לביטחון הפנים, המחלקה לחקירות שוטרים לא תחקור את התנהלות שוטרי מחוז דרום במהלך ההשתלטות על הבנק בבאר שבע. במח"ש ציינו היום (שבת) כי לא עולה חשד לעבירה פלילית מצד השוטרים, אשר "פעלו במסגרת פעילות מבצעית מורכבת ומסוכנת". זאת בעקבות טענותיו של עומר וואליד, שנפצע קשה באירוע, לפיהן השוטרים הם שירו בו במהלך האירוע, ולא היו אלה כדורי אקדחו של איתמר אלון.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ומפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב יורם הלוי ביקרו את עומר וואליד, שנפצע באירוע הירי בסניף בנק בבאר שבע. דייב בוימוביץ'
חוסר תיאום עם מח"ש? אהרונוביץ' בבית החולים סורוקה, השבוע/דייב בוימוביץ'

אתמול אמר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי טענותיו של וואליד הועברו לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים. "לאחר האירוע, בדקו ומצאו בסבירות גבוהה שזה ירי מהרוצח ולא מהשוטרים", אמר השר לערוץ 1. "גם אני הייתי בזירה ואני נוטה להאמין לשוטרים, אבל צריך להמתין כמה ימים לבדוק את זה". אך למרות זאת, במח"ש ציינו היום כי לא הועבר אליהם כל חומר וכי האירוע לא ייחקר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומר וואליד שנפגע באירוע הדקירה מועבר למחלקת האשפוז בסורוקה, מאי 2013. דייב בוימוביץ'
טען שנורה על ידי השוטרים. עומר וואליד בבית החולים, השבוע/דייב בוימוביץ'

"השוטרים פעלו במסגרת פעילות מבצעית מורכבת ומסוכנת, בה ניסו להשתלט על רוצח חמוש בבנק", נמסר ממח"ש. "במסגרת זאת, לא התגבש חשד לעבירה פלילית. עם זאת, אם תוגש תלונה במח"ש, היא תיבדק בהתאם". ירון זמיר, דוברו של השר אהרונוביץ' מסר: "טוב לדעת שמח"ש לא יבדקו את המקרה. מדובר בתמיכה נוספת וחיזוק לעובדה כי השוטרים פעלו באופן ראוי ונכון".

וואליד מאושפז עדיין בבית החולים סורוקה בבאר שבע. היום ביקר אותו חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ שקרא לבדיקה חיצונית למשטרה של גרסתו של וואליד. "אם המשטרה כל כך בטוחה בפעולות השוטרים, מן הראוי שהיא תדרוש חקירה חיצונית של האירוע", אמר בתום הביקור. "יש פה טענה חמורה מצד הפצוע על טיוח ויש חשש לשמה הטוב של המשטרה. האינטרס של המפכ"ל לנקות את שמם של השוטרים. בשל אופי האירוע, לא צריכה להיות כל בעיה להגיע למסקנות תוך זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully