וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חמישה צעירים חטפו ואנסו אישה בדרום

רמי שני

31.5.2013 / 17:55

החמישה, תושבי רהט, חשודים כי חטפו אותה סמוך לצומת להבים בנגב ולקחו אותה לדירה באזור שדרות. לאחר ששוחררה מהדירה התלוננה האישה במשטרה. מעצר החשודים הוארך

חמישה צעירים, תושבי רהט נעצרו היום (שישי) בחשד שחטפו ואנסו אישה, תושבת הדרום. החמישה, בשנות ה-20 לחייהם, חשודים כי חטפו את האישה סמוך לצומת להבים שבנגב ולקחו אותה לדירה באזור שדרות. שם, על פי החשד, הם אנסו אותה פעם אחר פעם. לאחר ששוחררה מהדירה, התקשרה האישה למוקד מאה של המשטרה והגישה תלונה על האירוע.

האישה מסרה עדות מפורטת אודות המעשה, ואף סיפקה לחוקרים פרטים מזהים של החמישה. הם נעצרו וככל הידוע קושרים את עצמם למעשה. הם הובאו אחר הצהריים בפני שופט בית משפט השלום בקריית גת לדיון בהארכת מעצרם, שם הוארך מעצרם של ארבעה מהחשודים בחמישה ימים ומעצרו של חשוד נוסף הוארך בשישה ימים.

לפני כשבוע וחצי, נעצר תושב פתח תקווה בן 34 בחשד שאנס תושבות רמת גן בנות 28 ו-27 שבוע קודם לכן. על פי החשד, לאחר בילוי במועדון בתל אביב התלווה החשוד לדירת השתיים, שהכירו אותו דרך ידידה משותפת. על פי תלונתן, במהלך הלילה הוא אנס את שתיהן ולאחר מכן עזב את המקום. בתום חיפושים אחריו הוא נעצר על ידי שוטרי מרחב דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully