וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס בת 12 מגיאורגיה וסחר בבני אדם

גלעד גרוסמן

6.5.2013 / 13:30

על פי כתב האישום, טדי נס, בן 42, מחולון אנס ילדה גיאורגית וצילם צילומים פורנוגרפיים שלה, לאחר ששילם לאמה כדי שתאפשר לו לבצע את המעשים. "נגעל מהמעשים שעשיתי"

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד טדי נס, תושב חולון בן 42, הנאשם, בין השאר, בעבירות של אונס וסחר בבני אדם. לטענת הפרקליטות, נס אנס ילדה גיאורגית בת 12 כמה פעמים וצילם צילומי תועבה שלה. זאת, לאחר ששילם לאמה כדי שתאפשר לו לבצע את המעשים. האם אף השתתפה בחלק מהצילומים, וכעת מתנהלת נגדה חקירה בגיאורגיה.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם מרחה שמן על גופה העירום של בתה/ShutterStock

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין גלי חצב מפרקליטות מחוז מרכז, נס הכיר את אמה של הקטינה לפני כשנתיים דרך אתר אינטרנט רוסי. לאחר שנוצר קשר בין השניים, הוא ביקש ממנה שתשלח לו תמונות של בתה. האם העלתה לאתר עשר תמונות של בתה. לפני כשנתיים טס נס לטיביליסי, בירת גאורגיה, ונפגש שם עם האם ובתה, בילה איתן וקנה לילדה מתנות.

לטענת הפרקליטות, נס העביר לאם במשך כמה חודשים סכום של כ-700 דולרים, ובדצמבר 2011 טס פעם נוספת לגיאורגיה ונפגש עם האם ובתה במלון בטיביליסי. במהלך הביקור במלון סיכמו נס והאם כי היא תאפשר לו לצלם את בתה בתנוחות מיניות, ובתמורה הוא ישלם לה סכום כסף בסך 100 דולרים בחודש. במהלך שלושה ימים צילם נס מאות תמונות פורנוגרפיות וסרטונים בהם מופיעה הקטינה, ואף אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים מול המצלמות. האם, כך נטען, סייעה לנס בצילומים, ובאחד המקרים מרחה שמן על גופה העירום של בתה.

עוד נטען בכתב האישום, כי במהלך שנת 2012 העביר נס לאם בכ-14 מקרים סכומי כסף של בין 100 ל-250 דולרים. בשלב מסוים, הוא גם רכש עבור האם מצלמה דיגיטלית ומחשב נייד, וזאת על מנת שתוכל לצלם עבורו תמונות פורנוגרפיות נוספות של בתה, אותם שלחה לו. בחלק מהתמונות הללו נראית האם נוגעת באיבר מינה של בתה. בדצמבר האחרון שוב טס נס לטיביליסי וצילם את הילדה וביצע בה עבירות מין. ההתעללות נמשכה עד למעצרו של נס לפני כחודש. כחודש לפני שנעצר, שלח נס מסרון לאם, ובה כתב "שלחתי מאה דולר. תקחי את זה ותקני לה פרחים ושוקולד, לזונה הקטנה שלי, לפרח".

"לאיזה בוץ נכנסתי"

בנוסף לכך, נס נאשם שמכר והציע למכירה תמונות וסרטים של הקטינה באמצעות האינטרנט. לפי כתב האישום, בחיפוש במחשבו נמצאו שיחות שקיים עם אנשים שהיו מעוניינים ברכישת התמונות, ובמקרה אחד אף כתב לו אדם כי הוא מעוניין לבקר בגיאורגיה על מנת "לפגוש ילדות מתחת לגיל 10 לצורך קיום יחסי מין". נס הציע את שירותיו כמלווה תמורת 100 אירו ליום ו-350 אירו למפגש עם ילדה. בחיפוש בביתו נמצאה קלטת וידאו שהוחבאה בתוך שקית תפילין ובה סרטון באורך של כ-12 דקות בה מצולמת הקטינה מקיימת עמו יחסי מין. כמו כן, נמצאו תמונות וסרטונים רבים בעלי תכנים פדופיליים, בהם נראים קטינים וקטינות בעירום ובעת קיום יחסי מין. השוטרים מצאו ברשותו אלפי תמונות, בהן גם עשרות תמונות של הקטינה שלטענת הפרקליטות אנס.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של נס עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי נס, שבחר לשתוק בחקירתו, אמר לשוטר ששמר עליו בעת שהייתו במרכז בריאות הנפש: "וואי לאיזה בוץ אני נכנסתי. אני נגעל מהמעשים שעשיתי". בנוסף, אמר הודה נס כי "אני מביע חרטה מהמעשים. אני אגיע לגיהינום". עוד עולה מבקשת המעצר, כי נס נידון בעבר לחמש שנות מאסר בגין עבירות של שוד, חטיפה לשם רצח או סחיטה, הדחה באיומים ובכוח, כליאת שווא ועבירות אלימות אחרות. כאשר היה בחופשה מהכלא הוא נמלט להונגריה והוסגר לארץ רק כארבע שנים לאחר מכן. בנוסף, הוא הורשע בעבר בעבירות של הצגת תועבה במקום שלא ציבורי, שוד, והחזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully