וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בת דודתו בזמן שאחותה שהתה בבית

2.5.2013 / 8:48

בן 50 מירושלים טוען שהמעשים נעשו בהסכמת בת דודתו בת ה-19 ומכחיש את החשד שבהזדמנויות נוספות תקף מינית את האחות בת ה-18. עורך דינו: "תלונה שקרית, שלא לומר הזויה"

גבר בן 50, תושב ירושלים, חשוד באונס, מעשי סדום ושורה של מעשים מגונים בבת דודתו בת ה-19 בזמן שהיא ובת דודה נוספת, אחותה בת ה-18, ביקרו בביתו. בת הדודה הצעירה יותר העידה כי האיש תקף מינית גם אותה בשורה של מקרים נוספים, אך למרות זאת המשיכה להגיע לביתו.

ביום ראשון הגישו בנות דודתו של הנאשם תלונה, על פיה המעשים נעשו בתחילת חודש פברואר השנה בעליית הגג בביתו של החשוד. על פי עדות בת הדודה הבוגרת, הוא ביצע בה לכאורה שורה של עבירות מיניות בהן אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים - וזאת בניגוד לרצונה. באותה העת, במרחק שניים וחצי מטרים מהם שהתה אחותה הצעירה וגלשה באינטרנט אך לא שמה לב לנעשה. לאחר המעשים, הצעירה פנתה למרכז לסיוע נפגעות תקיפה מינית.

החשוד, אשר יובא היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו, טוען כי המעשים בעליית הגג נעשו בהסכמה, והכחיש את החשדות המיוחסים לו עם בת הדודה השנייה. סנגורו עורך הדין אריאל עטרי מסר בתגובה: "מדובר בתלונה שקרית, שלא לומר הזויה. המתלוננת טוענת שהחשוד עשה בה סדרה מגוונת של מעשים מיניים – בלי שום איום מצדו, במשך שעה תמימה בלי שתאמר 'לא' או תשמיע קול כלשהו. במקביל, אחותה של המתלוננת, שגלשה באינטרנט באותו חדר, במרחק שני מטרים וחצי מהשנים העידה שלא שמעה שום דבר במהלך אותה שעה. מדובר בעלילת אלף לילה ולילה ואני מצפה שהחשוד ישוחרר באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully