וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בלומברג: האם מעטפת רעל נשלחה לבית הלבן?

אחרי שתי מעטפות שהכילו את הרעל ריצין נשלחו אל ראש העיר ניו יורק ואל מטה המאבק שהקים למלחמה בכלי נשק הודיע השירות החשאי כי מכתב דומה הגיע גם לבית הלבן

השירות החשאי האמריקני אמר כי מכתב הדומה לזה שנשלח לראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, נשלח גם לבית הלבן – כך דיווחה הערב (חמישי) סוכנות הידיעות AP. עוד נמסר כי המכתב הועבר לידי המטה ללוחמה בטרור של ה-FBI לבדיקה ולחקירה. בהודעתם לא פירטו באיזה אופן היו המכתבים דומים.

מוקדם יותר היום נודע כי שתי מעטפות אנונימיות נשלחו אל ראש העיר ניו יורק, מייקל בלומברג, ואל מטה המאבק שהקים למלחמה בכלי נשק. לפי החשד, המעטפות הכילו רעל מסוג ריצין ובתוכן היו איגרות שמחו על החוקים המבקשים להגביר את האכיפה כלפי מחזיקי רובים.

הבית הלבן. AP
הבית הלבן שוב על הכוונת?/AP

משטרת ניו יורק אמרה כי המעטפות נפתחו ביום שישי בניו יורק וביום ראשון בוושינגטון, והיו זהות בתוכנן. אחת מהן יועדה אישית לראש העיר בלומברג. עובדי מיון דואר שטיפלו במעטפות לא נפגעו, אך צוותי חירום שבאו במגע עם החומרים שבתוכן הציגו סימפטומים קלים של חשיפה לרעל, שחלפו כעבור זמן קצר.

בלומברג מסר בתגובה כי הוא אינו מרגיש מאוים. לדבריו, הוא ימשיך במאבקו נגד כלי הנשק בארתות הברית ובניו יורק בפרט. בלומברג מסיים בימים אלה כהונה שלישית בתפקיד, ולא יוכל להתמודד שוב על המשרה בבחירות שייערכו בחודש נובמבר השנה. בעבר נשלחו לו מעטפות שנטען כי הכילו אנתרקס, אך במרבית המקרים התברר כי מדובר בסודה לשתייה.

לפני כמה שבועות נשלחו מעטפות עם ריצין לנשיא ברק אובמה ולכמה משרדים בקונגרס בוושינגטון. ג'יימס דוצ'קה, מדריך אומנויות לחימה ממיסיסיפי נעצר בחשד ששלח אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully