וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשרון: בן 10 שרכב על אופניים נדרס למוות

שלומי גבאי

30.5.2013 / 18:26

הילד נסע על אופניו סמוך למכולת בכפר הס, כשרכב מסחרי פגע בו ופצע אותו באורח אנוש. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. הנהג עוכב לחקירה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

תאונה קטלנית בשרון: ילד בן 10 מכפר הס שרכב על אופניו נהרג הערב (חמישי) מפגיעת כלי רכב חולף במרכז המסחרי במושב. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו. כוחות משטרה סגרו את הזירה ובוחנים את נסיבות התאונה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

רוכב אופניים בן 10 נהרג, מאי 2013. שלומי גבאי
הנהב הפוגע עוכב לחקירה. זירת התאונה, הערב/שלומי גבאי

על פי החשד, התאונה אירעה בעת שהילד רכב על אופניו, ורכב מסחרי שנכנס אל מעגל התנועה שליד המרכז המסחרי פגע בו ופצע אותו באורח אנוש. שי עטיה, פאראמדיק מד"א שהיה בזירה סיפר: "הילד נמצא כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק עם פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. ניסינו לבצע בו פעולות החייאה אך הפגיעה הייתה קשה ביותר ונאלצנו לקבוע את מותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב נכנס למעגל תנועה ופגע ברוכב האופניים הצעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע נוסף בו היו מעורבים ילדים, פגע אתמול בבוקר רכב פרטי בקבוצת ילדים ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים של מד"א פינו מהמקום נערה בת 16 שנפצעה באורח בינוני, כמו גם שתי ילדות, בנות 10 ו-14, שנפגעו באורח קל. נהגת הרכב, בת 30, נפגעה קל אף היא. עוד אתמול בבוקר, נפצע נער בן 14 באורח קשה כאשר נפגע מרכב חולף ברחוב בן צבי בנתניה. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעת ראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully