וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בדרכים נמשך: עוד שני הרוגים בתאונה בנגב

רמי שני ושלומי גבאי

23.5.2013 / 16:33

ההרוג וההרוגה חולצו לאחר שנלכדו בכלי הרכב. אדם נוסף נפצע קשה ואחר בינוני. מבדיקה ראשונית עולה כי אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו. הבוקר נהרגו שתי נשים בתאונה בגליל

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן דוד

תאונת דרכים קטלנית - בפעם השנייה ביממה: פנינה ארד, בת 45 מהמושב שוקדה שממערב לנתיבות, ומיכאל דנינו, בן 47, גם הוא תושב שוקדה, נהרגו אחר הצהריים (חמישי) בהתנגשות חזיתית בין מכוניתם לבין כלי רכב מסחרי בכניסה לכפר מימון שבצפון הנגב. אדם נוסף, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח קשה ואחר, בן 27, באורח בינוני. צוותים של מגן דוד אדום, איחוד והצלה ולוחמי האש פעלו לחלץ את הנפגעים, שנלכדו תחילה בכלי הרכב. גם מסוק של מגן דוד אדום שהוזעק למקום סייע בחילוץ. הפצועים פונו במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירת התאונה מצאו את שני כלי הרכב כשהם מחוברים זה לזה מעוצמת ההתנגשות. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי אחד מהם סטה מנתיבו, מסיבה לא ברורה, והתנגש חזיתית בכלי הרכב שהגיע ממול. נבדקת גם האפשרות כי שני כלי הרכב, או אחד מהם, נסעו במהירות גבוהה מהמותר. שני נוסעי המכונית הפרטית נהרגו ואילו שני יושבי הרכב המסחרי נפצעו, כאמור.

תאונת דרכים בכפר מימון, מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
נבדקת האפשרות כי הנהגים נסעו במהירות גבוהה מהמותר. זירת התאונה ליד כפר מימון, אחר הצהריים/חטיבת דובר המשטרה
תאונת דרכים בכפר מימון, מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
שני כלי הרכב התחברו מעוצמת ההתנגשות. זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה

מדובר בתאונה הקשה השנייה שאירעה היום. בשעות הבוקר נהרגו שתי נשים, בנות 69 ו-30, בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב באזור התעשייה של חצור הגלילית שבגליל העליון. בנוסף, נפצעו ארבעה בני אדם, בהם שניים באורח קשה שסבלו מפגיעות רב-מערכתיות. ילדה ותינוק נפגעו באורח בינוני.

תאונה באיילת השחר. מאי 2013. אדריאן הרבשטיין
התאונה הקשה שאירעה הבוקר בגליל./אדריאן הרבשטיין

בכלי רכב אחד נסעו תושבי חוות ינאי הסמוכה, ובו נהרגה הנוסעת. הנהגת, בת 36, נפצעה קשה, ותינוק בן שלושה חודשים שישב מאחור נפגע באורח בינוני. בכלי הרכב השני, בו תושבות חצור הגלילית, נהרגה נוסעת. הנהגת, בת 47, וילדה בת שבע נפצעו קשה ובינוני. שתי הנשים שנפגעו קשה נלכדו תחילה כל אחת בכלי רכב אחר, עד שצוות כבאים מתחנת גליל-גולן הגיע לחלצן. כל הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully